God tirsdag :-)

B747-8

ScanFlyer Crusty
Medlem
God morgen! Da er det å komme seg til Moss stasjon for og ta RE20 (så kan Martin gjette hvilken stasjon er målet) :)
Ha en fantastisk tirsdag :)

God Morgon från OSL,

Idag blir det en tur på klappsäte tur och retur CHQ annars sker det inte så mycket spännande :p

Ha en flott tisdag!

Mornings fra L1. Sommerruter og enkle togsett gir sjeldent fulle tog hjemmefra. Kontrakt med ny leieboer ble skrevet under 24t etter vi hadde visningsrunde, så fornøyd med effektiviteten der. Og med en 11% økning i leien, så får vi bidratt til litt inflasjon også. Holder regnet seg unna blir det både sykkeltur og podcastproduksjon i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoret. Treningsøkten ble hjemme og turen til jobben var relativt smertefri tross at man fant ut at mobilen var glemt først nede ved Vinderen.(Dette ødelegger litt for nerde-lekingen min med å svinge inn på kontoret med 100% ladet batteri - det ble 99% i dag)

God morgen fra Arn. Fin flight fra ewr. Matutvalget var faktisk ikke så ille i ewr loungen nå og fasttrack fungerte bra. Nå er frokosr inntatt hos Amex og dusj hos sas. Ser ut som embraer videre til oslo. Da er vel ferien over og arbeishøsten starter sånn ca 11.00.

Nyt dagen.

Morn fra Tønsberg. 0440 startet dagen her, så er på tide med en powernap for både far og sønn nå...

God morgen fra Scandic Nidelven.

En liten økt på treningsrommet unnagjort - straks en kjapp dusj før man skal ha seg litt frokost [emoji846]

Turist i Trondheim i dag før man i morgen tar en natt på Vertshuset i Røros på veien hjem.

Siste uken av sommerferie her så gjelder å presse den sitronen så godt man klarer til siste slutt.

God tirsdag alle!

Glad formiddag fra toppen av byen. Arbeid og ingen alkohol i dag heller... Makan!

God blåsbort tirsdag fra Stavanger. Her litt lenger sør hvor jeg bor har det blåst ganske godt i natt og formiddag, så litt henging av stoler og bord i hagen måtte til.
Nå nytes en kaffe hos datter som for øvrig er på ferie, jeg er delegert oppgaven med å ivareta kattens velferd.
Ha en flott tirsdag :-)

Jeg gleder meg til sjefskokka i kantina er tilbake fra ferie. Det virker som om det råder en intens råvareangst der nede nå. Altså, det er mye fine råvarer i supper og ting, men det toppes med så mye salt eller chili at det går helt i dass. Makan. :)

Det er kritiske problemer altså.

Anywho... ikke det store på agendaen i dag. Skal plukke litt musikk til en presentasjon i Kina. Det er vanskeligere enn man skulle tro å spille ting som vekker litt følelser når man ikke har så mye felles kulturelle referanser.

Ha en best tirsdag. Alkoholfri her også. Men ikke kaffefri

God …dag? Formiddag? Ettermiddag? Tirsdag! Fra OSL. Her har jeg klart å komme meg over Atlanteren i løpet av natten, med KLM 787-10 rett fra Calgary til Amsterdam, og så videre til OSL nå med 737. Litt døgnvill kjenner jeg men prøver å holde meg gående frem til kvelden så håper jeg tidsinnstillinga går greit. I morgen er det Øyafestivalen, det gledes!

God tirsdag fra Krabo Beach Club i Vouliagmeni. Herlig, rustikk stemning og dekadent klientell. Bra valg etter cruise når vi ikke flyr videre før i kveld. Har vært en magisk uke på Silver Muse. Aegean til Bucuresti i aften. Ferien fortsetter. Og nytt land skal krysses av. For bedre halvdel blir det gjensyn med første utestasjonering etter 20 år. Og vi gleder oss til bekjentskap med splitter nye Corinthia Grand Hotel Boulevard.

God tirsdag fra Krabo Beach Club i Vouliagmeni.

Oj.. Den er jo rett ved der jeg må tilbringe mer og mer tid med jobb.. Er den å anbefale? (Det var den jeg var på vei til for noen uker siden, men jeg i siste liten havnet på 4S på andre siden av bukten)

Oj.. Den er jo rett ved der jeg må tilbringe mer og mer tid med jobb.. Er den å anbefale? (Det var den jeg var på vei til for noen uker siden, men jeg i siste liten havnet på 4S på andre siden av bukten)

Absolutt å anbefale. Vurderte også FS men en gresk bekjent anbefalte Krabo. Folkene bak The Margi her i Vouliagmeni står bak. Rustikt, lite og mindre polert. Utrolig hyggelig service.

God dag fra Kongsberg.

Da er nettopp billetter til Brann - Hacken i boks. Kampen går neste torsdag. Jeg vet ikke om jeg kommer meg bortover. Vi får se litt hva som finnes av tog/fly billetter. Ellers regner jeg med at det skal gå greit å selge dem eller at min datter tar med en venninne på kampen.

Forøvrig hvit dag her også som de fleste dager er for midt vedkommende. Men det blir en øl til torsdagens kamp.

God ettermiddag fra Oslo sentrum. Etter at booking fingeren fikk jobbet litt i går, med OSL-FRA-POM i romjulen, der vi får flydd både 747-400 og 767-300, har jeg begynt å jobbe med overnattinger og ytterligere flighter på turen. Dette blir muligens den lengste turen jeg kommer til å ta i mitt liv. Vi ender nok opp rundt 60.000km fløyet, og vil være innom alle kontinenter unntatt Afrika og akkurat nå ligger vi an til 18 flighter, som er en mer enn i fjor(eh i år), dog en veldig nedgang i antall hoteller, fra 25 til ca 15. Plane er også en tidssone ingen her har vært i. Jeg får nok sett ytterligere på dette i kveld da kona skal på fotballkamp mellom Stabæks damer og Røa. Det blir kylling pølser til middag, så får huske å kjøpe pølsebrød på veg hjem.
Ha en fortsatt fin dag, enten du er opptatt med reiseplanlegging eller har andre planer.

Back