God tirsdag!

Sant nok, heller ikke uvanlig med sunn livsstil. 😜

Han karamellen her var sølvrev og bar preg av et langt liv med fysisk aktivitet. Kona så mere ut som tidsriktig.
Om dere vil se litt natur, kjør gjennom Joshua Tree. Tidlig på morgenen fra øst siden. Jeg gjorde det fra vest og hadde sola i maska. Det er og en In n Out på øst siden av sivilasjonen.

Good morgen fra Indian Wells. Fytte rakkern for et område dette er.. Som man er i en film og det går ikke an å få riktige bilder av det dramatiske landskapet. Fantastisk mexe-middag i går som virkelig leverte på stemning og mat.

Hotellet er en innertier med Juleirah følelse og en ufattelig service.. Fra vi lurte på om vi skulle ditche Embassy til vi lå på tykke håndkleer ved bassenget med en iskald Miller Lite ferdig sjekket inn tok tre timer og alle fem gliser. Klientellet her er herlig, og allerede en ny kompis som er en herlig pensjonert forfatter og oberst med norske aner. Sikkert nesten 70 men ser ut som en 40 åring

Nå er det ned til downtown Palm Springs for frokost på Elmers.

Grei utsikt å våkne til..

View attachment 54580

Flott at dere trives i «Hytte grenda» vår :cool: - «hytta» vår ligger 5-6 minutter unna der dere bor, det blir ikke feil med en måned der mens det sner i Norge og er surt og kaldt på Bainbridge ;)

Tommy Bahama er også min hovedleverandør av mine klær - Island Life Style. Kos dere !!! Og snurr innom El Paseo også.

Her er en endelig hjemme til en vårlig øy, forlot OSL med sne og mere sne, her blomstrer det og små fuglene synger tilfreds - Island Life is Good !!

Lufthansa leverte meget bra, allt skarpt i rute, god mat og meget hyggelig crew hele veien - det eneste en merker er at A340 er et gammelt fly rent luftmessig ombord, stor forskjell fra A350 og 787-9.

Back