• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Her er en skikkelig tjuvstart på tirsdagstråden. Da hjelper det ikke ar Bonussystemer og raske fly står opp før hanen galer.

Siste natten nå før sas tar oss hjem i morgen. LAN-maskinen er byttet ut med en a330 igjen,så en slipper å irritere seg over at diamantstatus ikke er registrert så en ikke får gratis oppgradering pga full Plus kabinen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jæjæ ... mørkt her også. Lang dag i bilen frem og tilbake til South Carolina ..

Dagen ble også brukt til å samle opp postkassa, som en full dame i Porsche meide ned i går kveld. Dama feide ned i grøfta mellom oss og naboen, feide med seg masse busker og kratt, tok sats over innkjørselen til naboen og landet med snuten ned i bakken på jordet etter en ca 20 meters luftferd. Så full action med purk, ambulanse etc etc ...

God tirsdag, med eller uten flyvende Porscher ..

15192743_10153855810246036_4577565874002302384_n.jpg

Håper på en bedre tirsdag enn mandag...hvor det ble med mye blod etter et lite stilig fall i en trapp. Holder meg hjemme og som mann ( skeiv eller ikke ) synes jeg fryktelig synd på meg selv;-) Ha en bra tirsdag!

Mornings fra litt vest i øst!
Merkelig tidlig på'n- Har nok ikke kommet over siste helgs fakirflighter og julebordsaktiviteter. Deilig fridag skal nytes med Carl Mørck og resten av avdeling Q. Blir nok en liten tur på både butikken og en lokal nær Tinghuset litt utpå også.
Ha en jovial tirsdag :)

God morgen fra 13-trikken. Stille og mørkt, så blir med "hele" runden gjennom byen i stedet for bytte til bussen. Få planer, men tar vel ikke skade av litt fysisk fostring i kveld. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra jobb. Sannelig var det få andre på vei til jobb strekningen Stortorget-Karl Johan-Rådhuset i dag kl 0557. Registrerte bare en ung dame. Til overmål jogget hun. :drunk: Jeg nøyer med meg rusling såpass tidlig. Ellers satser jeg på en rolig dag på jobben og kanskje får jeg innimellom rekker å delta i hylekoret på sosiale medier. :D God tirsdag, med eller uten hyling. :)

God dag fra Lisboa. Litt morgentåke her nå men det skal nok klarne opp etterhvert. Ser Lufthansa skal streike 24 timer i morgen, kjedelig for alle berørte. Godt vi ikke skal hjem før til fredag.
Ha en fin en! :)

God formiddag. Legevisitt endte med 50 prosent sykemelding i to uker. Så får man håpe på at blodprøvene ikke viser noe ting. Nå på vei til arbeidsgiver for å avtale litt

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God kveld fra Snillfjord. :)

Hvitt ble det, og ikke mer å si om den saken i kveld. En del husarbeid er i havn og nå er det 5 minutter med TV før en muligens skal sette budsjett her også-dog ikke så vrient som statsbudsjettet. Neste uke byr på statuser fra Åfjord-filialen da det dukes for en liten ukes utflukt til det faderlige opphavet.

Ha en fortreffelig en! :)

Back