God tirsdag

LN-FHU

Superflyer
Hei fra Trondheim
Ferien er over og man er tilbake på jobb....kjennes bedre ut idag enn igår...det var bare kjipt å begynne igjen :o
Hjemme uten barn i et par dager,fikk gjort endel småtteri igår, men mye gjenstår.

Ha en flotters dag :D:D

Dette er en god morgen, det er sjokoladekjeks i innenlandsloungen i dag[emoji14].

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Tirsdag, ikke min favorittdag som sagt, tannlegebesøk står også på planen i dag. Nuvel, det blir nok helg etterhvert denne uka også. Ha en fin en! :)

God morgen - møkkavær på gang i Oslo og hører at dere på Vetslandet har allerede fått merke vannmengder fra de lokal skyer :9

Ha en flott regnværsdag .

Jan

God morgen. Også her er det tid for tannlegebesøk, som er en årlig tradisjon i starten av august. Satser på null hull og litt kjeft for dårlig tanntrådbruk ;) Men frem til det blir det litt hjemmekontor. Ha en fin dag

God Morgen fra Dubai. Sitter på terrassen og daffer med en morrakaffe. Det praktiske her er at kaffen ikke blir kald av å stå lenge ute...

Det upraktiske sier nesten seg selv.

Har et møte om et par timer før det er late check out kl 22 og så hjem med LH.

Om jeg sliter med massiv hjemlengsel når jeg er i Asia, så har jeg ikke samme problem her.

Ha en fin en

God Morgen fra Dubai. Sitter på terrassen og daffer med en morrakaffe. Det praktiske her er at kaffen ikke blir kald av å stå lenge ute...

Det upraktiske sier nesten seg selv.

Har et møte om et par timer før det er late check out kl 22 og så hjem med LH.

Om jeg sliter med massiv hjemlengsel når jeg er i Asia, så har jeg ikke samme problem her.

Ha en fin en

Ahh har hatt mange gode kalde øl på Park Hyatt. Men når det er møte er det vel ikke tid for det. Nuvel - go morgen fra kontoret - her skjer det ikke så mye foreløpig, men får vel sende et par eposter før et par møter.

Ahh har hatt mange gode kalde øl på Park Hyatt. Men når det er møte er det vel ikke tid for det. Nuvel - go morgen fra kontoret - her skjer det ikke så mye foreløpig, men får vel sende et par eposter før et par møter.

Det er jo ikke sikkert møtet tar mer enn en time... så aldri si aldri :)

Dessuten var det jo en dag i går da jeg ladet opp til møte...

God tirsdag fra Bergerbygda. Godt i gang med denne dagens innsats også. Dagens mysterie var hvordan en pakke som var fysisk i Kash... Kaz.. eh, Almaty så ut til å ligge på tollager her.

Ellers sendte SAS påminnelsesmail om at jeg snart skal fly. Nesten alle sølvfordelene har de klart å få med også (bl.a. fasttrack som er midlertidig), men de prøver allikevel å selge kantinetilgang (som jeg også skal ha tilgang til like "midlertidig" som fasttrack). Nuvel.

b4c06f9d10072936fb676117ed366353.png

Ha en god en :)

God dag fra Cubo Varna. Her går det nuh i Gin Tonic mens jeg prøver å lese en bok. Sola steiker. Satser på sushilunsj om litt. Ha en fin-fin tirsdag!

Her i provinsen (Østfold..) ble tirsdagen plutselig enda litt bedre da det tikket inn en mail fra SAS at min Upgrade Offer for torsdagens flytur til IAD var godtatt. Jeg bød 120 euro, og er ikke i tvil om at en del flere EB-poeng, bedre sete pluss inkludert alkohol etc er verdt de nok 1124 det koster meg :-) Så nå er det bare å starte nedtelling til torsdag. Men først et lite besøk på Øyafestivalen i morgen, med Jason Isbell som trekkplaster for undertegnede!
God tirsdag til alle som er glad i fly og musikk :-D

Tjohei fra Skaun!

Reisefri denne uken, men neste uke smeller det løs med både Arendal, Oslo og København.

Dagen i dag skal brukes til å feire bursdag, får satse på at grå tustene på hodet fortsatt går under "sjarmerende".. :)

Ellers er høsten/vinteren kommet til Trøndelag, blir en laaaaang ferd mot jul ser jeg ute her nå!

Nyt dagen verden rundt folkens!

Kim

Hei og hå fra en hvit og lang retning sentrum.
Roing er målet for dagen.
Break an ore eller hva det nå heter :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Været er kort sagt trått, vått og grått, og mer er det ikke å si annet enn at en smak av sol er mulig inn mot helgen( sies det ). Med andre ord har dagen vært tilbragt innendørs og litt diverse plikter er oppfylt, så da kan jeg nyte dagen med god samvittighet.

Gledes til supercup-finale fra Lerkendal i kveld. Skulle gjerne vært der, men været tatt i betraktning så lever jeg fint med TVen. Før den tid lades det opp til kommende PL-sesong med TV 2. Så litt underholdning har man i alle fall.

Ha en mindre våt dag, om mulig! :)

G'moorgen .. allerede hatt et par årstider ute. Vinteren er imidlertid 30 grader unna ..

Nok en arbeidsdag står for døren. Ser frem til fri i morgen. Blir nok Supercup på tv her også.

Det er jo ikke sikkert møtet tar mer enn en time... så aldri si aldri :)

Dessuten var det jo en dag i går da jeg ladet opp til møte...

UPDATE: Tok 4 timer men rakk poolen og poolbar. Fy flate det er digg å tryne uti poolen, etterfulgt av en kald en etter flere timer i langbukser og hvit skjorte 42-44 grader.

God morgen fra Scottsdale, her klokket man inn 113F i går så kaffen holder seg varm, her også.

Fikk spottet litt i sommervarmen i går også, bl.a. en F-117 :lol:

20160809_072606.jpg

Kan melde om ny øl hos SAS. Fortsatt ale. Blue sky, muligens litt mer bitter enn Sky Hopper. Veldig praktisk at den skummer mindre.
94eca26e851f860cdf504404c3ef9ce6.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back