God Tirsdag

jestraveller

Newcomer
God Tirsdag her fra Taizhou City nord-vest fra Shanghai.

Kom mig over med SK997 i går, direkte til et kort møde på vores kontor i Shanghai og derefter 4 timers kørsel til Taizhou. Gik først i seng kl 23 efter forretningsmiddagen gik ind den 4. Flaske ris brændevin. 30 timer uden søvn er ikke optimalt når der skal indtages gennemsigtigt Gambai-vand.

Nu har et par dages ophold her på DoubleTree by Hilton inden jeg vender hjem med SK998 på torsdag.

Jeg havde 12 overnatninger her i April/maj, og jeg blev hilst "welcome back Mr. Sarup" af receptionisten i Executive Loungen. Muligvis der ikke er så mye mennesker på 2 m og med blond hår i denne del af Kina, siden hun kunne huske mig :lol:

Ha en god dag.

Glad tirsdag ra bryggekanten. Snart forflytter jeg meg til bryggekanten i Tønsberg for møter resten av dagen. Ha en flott tirsdag du også!

Mornings. Overskyet her i hovedstaden selv om Yr hevder de skyene snart skal forsvinne. En tur innom Prærien før det blir nok et eksternt møte. Ha en fin dag

God morgen fra Grønland. Skal på skikkelig langtur med overnatting i dag. Setter meg snart på toget til Sandvika for 2 dagers samling på Thon Hotell Oslofjord. Ha en aldeles fortreffelig tirsdag, uansett lengde på reisen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Grynt fra Tananger

Enda mindre arbeidslyst idag enn igår, trodde ikke det gikk an jeg :drunk:
Men hjelper ikke, har ting som må være unnagjort i løpet av dagen uansett, så det er bare å hoppe i det.

Her er værsituasjonen tilbake til normalen, temperatur på rundt midten av 10-tallet, overskyet og fuktig på bakken.

Blir sannsynligvis en tur til Egersund i kveld, som resulterer i en av de største regningene/fakturaene jeg har hatt på flere år.

Igjen, grynt!

Ha en bedre dag forumister :)

Hoy, Sola calling :) Arbeidslyst? Det er oppskrytt ;)
Men jobbe må man for å få innkomme til livets aktiviteter, les reising.
Her er dagen så vidt begynt. Det forberedes til møte, et av arten utrivelig.
Ellers har en også startet forberedelser til et større prosjekt oppe i Sogn-og Fjordane. I den forbindelse blir det nok opptil flere flotte turer med AS350 ECUREUIL, slikt ser en fram til.

Ha en flotters dag :)

Grynt fra Forusmyra. Her er alt ved det vanlige, lett regn og duften av økologisk jordbruk. Eller drittlukt som jeg kaller det. Tilbake til sivilisasjonen og sol i ettermiddag.[emoji4] Det er vel siste dagen med godvær der også i dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Grå tirsdag fra tiggerstaden. Steikeskyene truer helgens tur nordover og langs kysten er det også gråvær og regn som øker mot Tromsø. Så dette ligger ikke ann til en optimal helg og endringer eller kanselering kan bli en dyr affære.

Ha en god en alle som satser på mer stabile ferieland enn Norge.

God dag fra Oslo - ser ut til å bli en fin 7. juni. Hyggelig for 85-åringen som er på besøk. Ser fram til middag på Statholdergaarden i aften. Håper Stiansen har kokt sammen noe godt i grytene. :stir Ha en fin-fin dag, med eller uten Michelin-stjerne i siktet!

God tirsdag fra Litt forbi Framingham, MA, der man har kaffepause på McDonalds (god kaffe).

I dag klarte jeg mesterverket å forsove meg første morgenen i USA. Våknet kl 8 lokal tid etter å ha purket i 12 timer. Fine ting. Da var det bare å hive seg rundt og hente leiebilen... En vaskeekte "or similar".

Ha en fin en!!!

God tirsdag fra et grått Tromsø! Her har jubelen lagt seg etter å ha krøpet tilbake over 90k terskelen hos Eurobonus, så man får tilbake en litt bedre type kort enn man har slitt med i 8 måneder. Da regner jeg med at livet igjen blir verdt å leve. ;)

God tirsdag fra et grått Tromsø! Her har jubelen lagt seg etter å ha krøpet tilbake over 90k terskelen hos Eurobonus, så man får tilbake en litt bedre type kort enn man har slitt med i 8 måneder. Da regner jeg med at livet igjen blir verdt å leve. ;)
Er det i det hele tatt en merkbar forskjell?

Jeg fant der mer rasjonelt å satse på gull i to allianser enn diamant i én, men det er nå meg da...

Joda, men når man er bosatt i Tromsø så er det ikke spesielt mange gode deals med andre allianser dit jeg normalt sett reiser. Alternativet hadde vært å samlet opp Norwegian Rewards.;)

Joda, men når man er bosatt i Tromsø så er det ikke spesielt mange gode deals med andre allianser dit jeg normalt sett reiser. Alternativet hadde vært å samlet opp Norwegian Rewards.;)
Nå passer vel ikke "bosatt i Tromsø" i samme setning som "gode deals" eller "rasjonell". :stir

Back