God tirsdag!

pgaa

ScanFlyer Gold
God tirsdagsmorgen fra Nydalen. Tidlig oppe idag, mest pga det er ting på jobb en må i gang med i 7-tiden.
Så straks klart for t-banen her, den er vel til å med i rute da det er så tidlig enda. Ikke verst bare det til å være den. Og ser ut til å bli en ny solfylt dag..

Ha en strålende tirsdag med eller uten sol :D:cool:

Hoy fra en buss retning Forus. Bilen levert på verksted for bytte av eksosanlegg. Tusenlappene får stadig bein å gå på. Så det er vel bare å brette opp ermene å gjøre klar for en ny innsats for å fylle kontoen. Ha en trivelig dag forumister!

God morgen fra hotell Clarion Post her i Gøteborg. Når jeg ser på agendaen virker det som det blir en relativt travel dag, men håper å få glemt inn en løpetur før middagen.
Ellers ble det buss for tog mellom Sarpsborg og Halden i går pga solslyng på skinnene.....så alt som normalt der
Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Godt i gang med dagen her. Et par eksterne møter står på tapetet i dag, og kanskje det blir litt cruiseskip-spotting på vei hjem?

Ha en fin en :)

God morgen fra Oslo nord med god temperatur og lett overskyet denne morgen - bra start på en dag på kontoret.

God morgen fra Lillestrøm. Bare å tømme kaffekoppen nå, så blir det å tasse ned til Flytoget.

Først BA763 til London og derfra videre til LA. En god mix av 70% jobb og 30% ferie.

Ha en fin dag, med eller uten MOW-kostyme

God formiddag!

Idag kom svaret på min klage i Flyklagenemnda;

"Transportklagenemnda-fly anbefaler at Norwegian utbetaler standarderstatning med
600 euro samt erstatter klagers utgifter til hotell om mat med 1 652 kroner.
Vedtaket var enstemmig." Sak: 941/13F

Må si det føltes godt å få medhold etter så lang tid.

Ha en fin dag folkens!

G'ettermidda fra Hartsfield. En matbit på Fridays før vi hopper i bilen. Inne 25 minutter før rute i en gammel Singapore & ATA-757, N750AT. Fortsatt i god stand. :)
vuduna4y.jpg

God tirsdag fra Kollen. Her nytes fridagene.

Fikk endelig bestilt meg et nytt pass etter at "computer says no" på lensmannskontoret på Årnes i går. Den sa no i dag også, så jeg dro til Sørumsand, der jeg etter å ha gått sentrum rundt et par ganger, fant ut at de hadde flyttet fra den adressen på Google Maps for et par år siden (Eller: adressen var riktig, men den lå på feil sted hos Google).

Ellers sitter man og koser seg med ny laptop. Windows 8 funker bedre enn fryktet.

Nå skal jeg gjøre ikkenoe resten av dagen, og rekker jeg det ikke, så har jeg morgendagen også.

Ha en god kveld :)

Back