• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Hovedstaden. Ser ut som en liten varmfront har truffet her da det muligens var litt mye med skjerf. Ser ut som det også har kommet noe nedbør siden jeg kom hjem i går. Hmmmm, synes temperaturen nå kunne holdt seg på minussiden frem til mars da jeg er klar for å starte skisesongen.
Halvveis til jobb og kan konstatere mengden møter og arbeidsoppgaver ikke kan gjøres på den såkalte normale arbeidstiden. Så lukter litt overtid her. Ha en fin dag

Overtid ja, det hadde gjort seg. Istedet blir det halv dag pga sykt barn. Sitter og venter i bilen på at barnehagen skal åpne.

God tirsdag morgen!

Her står tannlegen på timeplanen nå 0830. Tidlig ute så jeg tok bussen en par ekstra stopp for turen sin skyld. 9 plussgrader har funnet veien hit også, skal ikke klage på det i dag. Ellers skal jeg se etter bil, må få fingeren ut og få kjøpt før kulda setter inn for fullt.

Ha en strålende dag folkens!

Snark! Seg dag idag och det måste bero på vädret. Ha en strålande dag forumister!

God formiddag fra Forus,
En grå dag her over i sørvest , regnbyger og vind. Båtsesongen ser ut til å være over for i år.
Jeg må til å få båten opp på tilhenger og på land i løpet av ettermiddagen.
En grei dag uten møter borger for at det lar seg gjøre å skuffe noe arbeid unna.
Kvelden går med til proskjektmøte med He115 gruppen i FMS.
Ha en fin dag Forumister

God formddag fra Trondheim
Her skinner solen og det er et kaldt drag i luften.Idag ( som igår) er det pålagt overtid etter ordre fra Oslo, så da er de bare å sørge for kaffe og overtidsmat.

Ha en fantastisk dag !!! :) :) :)

Bdromf fra det Sørlandske!

#Kontordag #solenskinnerute #myeågjøre #trøttsomenstrømpe

Nuff said!

BF:cool2

G'mooorgen! Solskinnsdag her i vestsørøst. Fire arbeidsdager denne uka .. Akkurat vært ute og 'vinterisert' litt - spådd 5-6 kuldegrader til natta. Heldigvis ombestemte meterolygen seg når det gjaldt nedbør ...

God kveld. Her i Chennai har det allerede blitt onsdag. Sitter i Clipper loungen på flyplassen, som ikke akkurat er en høydare. Blir godt å komme til sivilisasjonen nå...

w

Back