• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra Prærien. Siden jeg akurat ikke rakk bussen og ikke ville vente i 10 minutter ble en ny versjon av plan B forsøkt.....det var lite lurt når jeg endte med å stå på Majorstua og konstatere at det er overhodet ikke plass til meg i bussen jeg tenkte ta. Vel, shit happens. På plass på jobb og her blir man nok sittende en studn. Ha en fin dag

God dag fra KTM. Den lange reisen hjem begynner nå og går via både BKK og FRA. En gang vender jeg nok tilbake til Nepal. Flott land og mennesker. Thai sin lounge derimot er ikke noe å skryte av, blir bedre i Thais first class lounge

Mårnings fra barteland
Den o'store "taigjendettapteetterhøstferie"-dagen er igang, men en får komme seg gjennom den også...:)

Sviger-/foreldrebesøk venter i ettermiddag....hmmm kanskje det blir litt overtid... ^_^ ^_^

Ha en strålende dag folks :) :) :)

God morgen .... her i Lisboa er det sol og fint .. har utsikt mot jernbanestasjonen, så Flyverelgen har vist seg som en gryende trainspotter ..

train.jpg

Nå er det frokost og så går ferden til et møterom, hvor man nok skal tilbringe resten av dagen.

Last edited:
God morgen fra Sarpsborg.
Koffertene er klare og straks tar jeg med flyttelasset og setter kursen mot Thailand.
Skal bli godt å komme seg vekk fra denne kulda i Norge nå ;)

Ha en flott dag :)

God ettermiddag fra Forus,
her går det for tiden unna i "svingene".
Det nærmer seg produksjons oppstart på feltet og det blir litt ekstra trøkk i organisasjonen for å sikre at alt er på plass.
Tur over fjellet til OSL er på blokka for morgen dagen og BGO på torsdag.
Ha en fortsatt fin dag alle.

God ettermiddag 2 fra Forusmyra. På vei tilbake til radisson Atlantic der businessclassrommet mitt venter. Ble sikkert oppgradert siden det var en trainee som stod i resepsjonen i går. Uansett ny rekkord med to oppgraderinger på rad i Stavanger.

Ble en del røyk og støv i dag, men heldigvis satt jeg ikke direkte på støvbomben. Nå litt fagsosialt i Oslo sentrum. Ha en fin kveld.

Grompf fra Jackson. Pøsregn ute og gryende forkjølelse inne. Sitter derfor i senge og jobber litt. Så får vi se om vi ikke svinger ut i bilen og titter etter noen elger etterpå.

Skal man først sitte i senga og bure, så er dette ett av de bedre stedene å gjøre det. Så helt krise er det jo ikke.

Ha en fjong dag, folkens.

Etter en dag med hektisk togspotting, er Elgen klar for forfriskninger. Han er imidlertid ikke helt fornøyd med Stuepikens 'droppings', så hun kan allerede nå forbedre seg på demonstrasjonstips.

sjokkis.jpg

Middag på den lokale 'Aker Brygge' i kveld. Skjønner egentlig ikke vitsen med å på død og liv dra utlendinger ned dit når man har gamlebyen med haugevis med hyggelige og tradisjonelle restauranter. Menmen - man får følge gjengen....

God tirsdag aften fra det Sørlandske!

En spennende dag her i sør med nytt flyselskap som har KRS i fokus. Bare synd de navnga det Kristiansand Airlines enn å oppkalle det etter et Freia produkt! :colgate:

Dagen begynte med fint vær og endte med øse-pøse vær fra ettermiddagen og utover kvelden. Så nå skal unger snart legges og Kypros-Norge kampen skal beskues. Kommentatorene sier for øyeblikket at vi har statistikken på vår side, og kan vel neppe tape denne kampen. Jaja, undrenes tid er ikke forbi!

Ha en fortsatt god aften! Både med og uten NonStop!

BF:cool2

God kvelden frå Trondheim. Har heime-åleine-kveld, så det er stille og PC-tid. Prøver å få litt ut av dagslyset og bygger skykkje i hage. Dvs. bod for ikkje-sogningar. Må prøve å finne ei langhelg med frøkna i november/desember, saknar i så måte å bu sørpå der "alt" var nært og billeg. Kanskje det blir Østersund med bil :).

Ha ein bra kveld!

God kveld. Endelig i Bergen sentrum etter en 20 min forsinket flight med Europas pungtligste flyselskap takket være G4S og Avinor. 3 eller 4 åpne luker i 18-tiden og kø ut døren...

Back