• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Det er moerkt og vaatt her i ATL ... men tempen er gaatt opp. Nesten t-skjortevaer igjen, hadde det ikke vaert for nedboeren ...
Mandag ble gavedag! Posten brakte meg Airliner World, julegave fra Delta (en restaurantguide/notisblokk i skinnetui med fancy penn) samt en 1:200 SAS MD-90 ... :spin: :spin: Postmannen fikk nesten en klem! Har en modell til underveis, saa jeg skal ta et 'gruppebilde' av nyanskaffelsene saa snart alle er paa plass. :up:

Lillegutten og jeg kjoerte opp til Dahlonega etter skolen og kjoepte et nydelig juletre. Det staar til toerking i garasjen og skal pyntes i morgen. Utsiden av huset er nesten ferdig. Bare noen smaating igjen. Lysende elg og raadyr staar og beiter foran huset - ser nesten ut som om vi har et kjernekraftverk i naerheten!

Replying to Topic 'God tirsdag morgen!'

Her et det betydelig varmere og absolutt ingenting som minner om julefjas.
32 grader akkurat nå. Morgensvømmeturen er unnagjort og pakking er så smått startet.Med hele min shoppingglade familie med på denne turen blir det betydelig mer bagasje på hjemturen enn de handbagasjene vi kom nedover med. I kveld bærer det først i leid minibuss til BKK, og da skal vi hive oss på stuntet 7 stk på ID + en på vennebillett;-)
Har alltid likt risikosport... :up:

God mandag kveld i fra vest.....her paa oeya venter vi paa sne.....det var kaldt nok i dag tidlig...minus 5 grader....uansett holder jeg meg nok hjemme i morgen....forsoeker aa bli kvitt bronkitten.....

Julen sniker seg inn her borte ogsaa...selv er jeg ikke i stand til aa pusle rundt aa sette opp lys paa kveldstid med disse temperaturene....men vi faar se til helgen.....Juletreet blir paa rot i aar...starter en ny tradisjon med aa plante et juletre hvert aar.....

Uansett blir det tur til Don (vaar lokale bryggerimester) og smake paa Hood Canal's juleoel til helgen......ryktene sier at det holder mere enn 8% :cheers: litt bedre enn Miller Light med Rudolf klistremerke = Miller Juleoel.....:p

Ligger fortsatt sne på bakken og det er kaldt -7 grader - men det varer nok ikke så lenge. Slipper å smake juleøl - men det blir litt vin på en italiensk restaurant i kveld...:spin: Ha en bedre tirsdag - det nærmer seg helg igjen...;)

Idag går turen til Oslo for noen møte med retur i ettermiddag. Surt og kaldt og is på bilen! Håper den starter, ellers har jeg et problem. Det er nå 50 min til flyet går, så jeg får heller skynde meg ut og starte skrapingen!

Ha en fortreffelig dag!

BF:cool2

God morgen fra -4 grader på Tøyen. Da var det slutt på morroa for minusgradene er kommet for å bli. Femte vinteren som sykkelbud og altid like kjiipt når kulda setter inn.
skal drømme meg langt bort ditt pepper'n gror på jobb i dag.

Ha en varm og kakao fylt Tirsdag!

glad tirsdag! FLisene på kjøkkenet står og tørker og er snart klare for litt fuging! Godt og kaldt (minus 6) i Asker i dag, og garasje er helt klart tingen - så mange med ikke helt lovlig skrapte ruter på E18 i dag - stakkars j**ler!:nor Min danske sjef synes det er veldig kaldt og mørkt - jeg kunne trøste ham med at det blir værre!

God tirsdag morgen fra Drammen. Dagen starter med -7, men parkeringsvarmer gjør at V50'n holdt behagelige 21 røde da jeg satt meg inn. Hvem trenger garasje? ;) Xantia'en er utstyrt med topphatt - det hjelper litt - men i dag fikk den fri. :)

Jeg ønsker meg garasje...:devot:

brrr, har nesten glemt/fortrengt hvor kaldt det kan være hjemme. Gruer meg allerede.
Har vært i varmen en måned snart og har funnet fram sko og sokker her nå .. Blir en vond overgang etter all sandalslitingen. Men det blir jo bare noen dager i snøen før jeg drar ut på reise igjen :D

God morgen fra Alta.

Her er det rundt 3 kuldegrader og snø i luften i dag. Får håpe det kommer litt mere snø snart slik at lysløypene blir åpnet. Ellers ble det som vanlig sykkel til jobb i dag, og med en liten ekstra sløyfe underveis ble det 13 kilometer. Herlig å slippe å skrape is av bilen om morningen.

Originally posted by SK384

God morgen fra Alta.

Her er det rundt 3 kuldegrader og snø i luften i dag. Får håpe det kommer litt mere snø snart slik at lysløypene blir åpnet. Ellers ble det som vanlig sykkel til jobb i dag, og med en liten ekstra sløyfe underveis ble det 13 kilometer. Herlig å slippe å skrape is av bilen om morningen.

Du er en SYK, SYK mann!:devot:

Originally posted by EB

Jeg ønsker meg garasje...:devot:

Har dobbelgarasje! Æda,bæda!:D
Kjølig,men pent på Nærsnes.Litt støl etter spaserturen igår (Billingstad-Nærsnaes=3 timer).
I ettermiddag blir det 16:55-båten fra Slemmestad til Aker Brygge for litt juleøl (Aass selvfølgelig!),deretter sushi på Sushi&Wok.:cheers:

Originally posted by LN-MOW

samt en 1:200 SAS MD-90 ... :spin: :spin: Postmannen fikk nesten en klem!

MD-90'en har samme skroglengden som MD-81! Det skulle vært noe lengre skrog på -90'en.Postmannen skulle hatt en ørefik! :cool2

God ettermiddag fra Tromsø.

Ser på himmelen at det er sol litt lengre sør, men ikke her....
Temperatur pr. kl 12.20 er - 3 grader. Det blir en fin dag...

Originally posted by Farmer

.........og da skal vi hive oss på stuntet 7 stk på ID + en på vennebillett;-)
Har alltid likt risikosport... :up:

Au au, den er drøy. Eller vet du noe som andre ikke vet

;)

God Tirsdag fra Østkysten.

Her er det grått denne tidlige morgenen, og Fox25 News sier det er 55F ute.
Ting skjer på Logan også, AA har hatt 2 757 og 5 MD80 på linesjekk i hangaren i natt så de er parkert etter alle kunstens regler.

Vet ikke helt hva dagen går med til, men skal hvertfall bort til NWA i Terminal E for å sjekke opp ett par ting før hjemreisen i morgen kveld

Back