God (tirsdag) morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
God morgen her vestfra, hvor det rister i veggene ... Her passerer bommelibomm'en paa fullt volum og det blinker og rister og tjodelido! Kom akkurat tilbake fra kino hvor guttungen og jeg saa A-Team - en skikkelig guttefilm!! Mye fine flyscener, og hvis du er av typen som liker aa se fly bli skutt ned av tanks som detter ut av et annet fly, er dette filmen for deg! Ogsaa en fornoeyelig scene fra en 'norsk' passkontroll hvor 'Howling Mad' Murdoch med tanzaniansk pass forbroedret seg med en norsk passkontrolloer foedt i samme omraade .. TV-serien ruler, men dette var ogsaa morsomt.

Jaja .. da var det vel bingetid .. ha ein straalande tirsdag!

Glad morgen fra hovedstaden. Stort sett møter på kontoret i dag før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Blir nok litt surfing på nettet også - skal finne hotel i Italia i juli... Ha en flott tirsdag!

God morgen fra Asker. Nå skal ungene snart opp og leveres i barnehagen, så far kan komme seg til STO med 11-maskinen for etbpar dager på hovedkontoret. Ikke mange ukene nå før det er slutt på Frösundavik, og hele SAS i STO er der et flyselskap SKAL holde til - på flyplassen. Kommer ikke til å savne den gørrkjedelige bussturen fra Arlanda og inn. STO melder om strålende sol, så det lover godt for kveldens picnic i Hagaparken

Mornings fra Flytoget. Vellyket aften med middag på Sult og kino med frøkna igår.
Trodde jeg hadde hatt min siste forretningsreise før ferien, men ble haste sendt til Kristiansand idag, så da får jeg se å komme meg dit på en dagstur. I kveld står det middag på Oro i kalenderen, men idag blir det noen andre som sitter igjen med regningen :p

Håper A-Team filmen kommer på kino her også :)
Den er for lengst kommet på kino her i Oslo

God morgon frå FBU :)

Då var eg klar for nok eit kurs her. Skal eg ha laga til nokre vanskelige eksamensoppgåver...? hmmm :stir -eg får sjå om studentane er snille ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Og en absolutt ypperlig kveld i Auckland! Pakkingen for hjemmreisen er nesten ferdig, på torsdag hentes "flyttegodset" og fredag morgen letter flyet.

Men det absolutt beste med dagen kan summes opp slik; A-, A-, B-. Og så venter jeg ennå på en som mest sansynlig er B... ^_^

God morgen fra Oslo-sentrum der man beveger legemet til en kunde i dag. Blir en dag på østkanten idag, vestkanten i morgen. Ser ut som t-banen ikke er helt frisk i dag, får håpe det går seg til.

God formiddag fra Christiania Bar på OSL. Skulle vel egentlig sittet i SK 257 til BGO nå, men det tikket inn en SMS fra SAS da jeg gikk av "fryktelig tidlig"-flyet fra TOS om at den var kansellert og at jeg var rebooket på SK 259 10:25.

Litt irriterende, det er jo nesten så man kunne tatt DY direkte 11:30 fra TOS til BGO..... Ja ja, det blir bare litt mindre "Living Planet" idag, før man tar et møte med noen Koreanere og fortsetter med en liten båttur inkludert middag på Cornelius. Etter en natt på RadissonBlu Bryggen blir det litt mer "Living Planet" før man tar turen over fjellet for å ta SWISS til Nice i Business med et lite overnattingsstopp på RadissonBlu ZHR.

(F.... sjekket yr.no og ser at jeg glemte paraplyen):headbang

God morgen fra Stavanger!

Da har nettopp undertegnede og den lille snuppa stått opp etter en god natts søvn. Snuppa har hatt feber og trengte det, og det gjorde vel kanskje far og?

Vel, da er det på tide ned frokost og hjemmekontor ut dagen.

Ha en fin dag forumister! :)

God ettermiddag fra Land Of Smile!

Det ble en festlig aften i går, så dagen i dag har blitt tilbrakt i vannmarinade i hotellets svømmebasseng. Ikke så dumt det heller.

Nå blir det hårklipp og fotmassasje, så får vi se hva kvelden vil bringe!

Ha en god dag på jobben der hjemme! ;)

BF:fly

God formiddag fra Tintagel, Cornwall! Litt tåke her foreløpig, men vi satser på at den forsvinner i løpet av formiddagen.

God dag. Etter litt plunder er sommeferiens flyreiser på plass. Blir DY til Varna, bestilt for lenge siden til et par hundrelapper. Pga jobben og noe skrantende helse de siste måneder, så dropper jeg Ukraina denne gangen, og tar en roligere tur med mye avslapping i Varna og retur fra Bucuresti, med en uke mellom som jeg ikke vet hvor jeg tilbringer. Blir Tarom og Air Baltic hjem.

Go ettermiddag :)

Er på MS Lofoten og fikk en stor bursdagskake og mye snop :) Nå skal dagen brukes godt til og slappe av og kjøre tube i Honningsvåg med mobbåten :)

Andreas

G'tirsdag fra Maura. Man er såvidt oppstanden, og dagen byr på svært få planer, annet enn å bevege seg retning tigerstaden, og Sentrum Scene, hvor John Fogerty drar i gang Europaturneen sin i kveld. Satser på at det blir bra.

God tirsdag ønskes forumistene :)

Jøss som tiden flyr avgårde på kontoret i dag. Kun noen strakser til flyet går, og Stockholm blir byen i noen dager nå ..;-)

Back