God tirsdag morgen

Martin

Moderator
Medlem
God tirsdag fra Maura.

Været tror jeg er bra, er så mørket at jeg ikke ser det så godt.

Har fått kommet meg opp tidlig, spist litt, og sjekket litt forum, og nå er det bare to timer til bussen går :rolleyes:. Den tar meg til OSL, der en franskbygd buss venter, på å ta meg videre til LHR "and beyond": Ellers begynte dagen flott, med at laptopen ikke vil virke.. Det passet jo virkelig bra nå :rolleyes:

Ønsker ellers alle en fin dag :)

Last edited:
God tur til Lahore da ;)

Her i Nord er man straks på tur på jobb gitt, ukas første og siste morravakt :) Er mørkt ute så jeg får komme tilbake til hvordan været er :)

Kan avkrefte at det er fint vær, på Gardermoen regner det og mer skal det bli!

God tur til xxx, Martin !

Kan bekrefte regn i Maura også. Ser heldigvis bedre ut både i London, og på sluttdestinasjonen. Og litt regn har vel heller aldri stoppet en Airbus?

Glad tirsdag morgen. Du verden så mørkt det er ute - det er definitivt høst. Stort sett møter inne på jobben i dag - før ettermiddagen byr på en treningsøkt. Ha en sprekere tirsdag! God ferie Martin - gleder meg stort til rapporter...

God morgen fra Forus! Da var vi i gang igjen. Blir atter en travel dag. Men da har det sin positive side å være tdlig på jobb... man får gjort unna ting uten forstyrrelser....

Hmmmmm..... Tanke, lurer på om jeg skal sette opp en plakat på døren, der det står en oversikt, og som er mulig å endre til hver en tid? Der bør det vel stå antall forstyrrelser pr. time :)

Vel, ha en fin dag forumister :)

I København går det i det vante - mørkt er det ute, delvis overskyet - heldigvis ikke regn, men siden det kommer til å regne hele vinteren er det noe som blir tatt igjen. Blir vel en tur på gymmen i ettermiddag også. Ha en strålende dag!

God morgon frå Trondheim!

Då var me i gong med nok ein dag. Nothing new ;)

Sirpjalle: Eg leste ein t-skjorte tekst på ein kollega som kanskje er det du er på jakt etter: "I can only serve 1 person a day. Today is not your day, and tomorrow does not look good either."

Ha ein roleg dag alle saman! ;)

God morgen fra Oslo. Egentlig skulle jeg til Hamburg i dag, men den turen virker være avlyst. Så da blir det å skrive reiseregning på mine ubenyttede billetter og jeg kan forbrede min 3 no-show i løpet av 6 dager.....jeg må være en drømmekunde for flyselskapene om dagen som stadig kjøper billetter uten å bruke dem. Møter og excel på programmet i dag. og klesvask i kveld. Ha en fin dag

God morgon från Uppsala!

Tvätt och städning och studier står på programmet före lunch. Dagen började mindre bra med en mindre sjö i badrummet. Blir att hitta någonting som kan lösa upp f*nskapet också. Tror jag behöver avreagera mig på SATS senare. Regn regn och regn blir det idag vilket gör att ovan är lämpliga aktiviteter.
Ha en fin tisdag.

God morgen. Kom meg til Hasle, på tross av T-bane kaos og regnvær. Utrolig hva man klarer en september-morgen!

Someone, du sløser da veldig med flybillettene synes jeg, imorgen har jeg tenkt å benytte min til Trondheim, faktisk ^_^

God morgen fra Oslo. Egentlig skulle jeg til Hamburg i dag, men den turen virker være avlyst. Så da blir det å skrive reiseregning på mine ubenyttede billetter og jeg kan forbrede min 3 no-show i løpet av 6 dager.....jeg må være en drømmekunde for flyselskapene om dagen som stadig kjøper billetter uten å bruke dem.

Dette må vel stride mot dine økonomiske prinsipper Someone?
Hvorfor i all verden kjøper ikke bedriften billetter som er refunderbare eller som lar seg endre til en senere anledning?

God morgen forresten fra Sandvika,
Det blir prosjektmøte i hele dag før returreise over fjellet til SVG med SK.
Morgen dagen ligger ann til ukas tur til ABZ om alt går etter planen.
Det er nok å ta seg til og godt er det.
ha en fin dag alle forumister.

God morgen fra Nærsnes. Her har det regnet litt. Koffertene er pakket, og snart er det avreise fra heimen. 943 og ORD, etterfulgt back-to-back med en tur til CPH og middag på Era Ora sammen med JetBlue fredag kveld.
Ha en fin dag.

God regnfull morgen fra Krsand!

Her bøtter det ned! Godt man ikke arbeider utendørs, sier nå jeg!
Forkjølelsen har kommet over meg. Det er forhåpentligvis bare en enkel forkjølelse, og ikke denne grynte sykdommen.

I morgen blir det morgenfly til Oslo. 3 møter i løpet av dagen, deriblandt 1 med EB. Deretter blir det Rune Andersen Show på latter før siste flyet hjem! Blir nok en lang dag!

BF:cool2

God formiddag fra Gamle Oslo. Snart klart for strafferunde nr 2 fordi jeg ikke møtte til dugnaden. Maling av dør, eller døyr som vi sier på nynorsk, står på agendaen. Men først skal det drikkes litt mer kaffe.

Ojjj.... 9:24 i flytid CPH-ORD. Det blir en lang dag i motvind og turbulens! Får vel spandere på meg en ekstra "Honker Ale" ikveld, ja.:drink

Riiiiiimelig stolt av bikkja som gikk nydelig fri ved foten med meg i dag, til tross for at et jagerfly plutselig tok en low-pass rett ved siden av oss :) Fortsatte med lydighetsøvelsene og bikkja lot seg ikke affektere av 2 low-passes til. Montro om jeg ikke kan kalle henne skuddfast nå.

Forøvrig har jeg akkurat sjekket inn. Kjente pulsen roet seg litt, men jeg irriterer meg litt over at alle radene foran rad 6 er umulig å velge på pre-seating hos SAS. Er det de med dyre flexibilletter som får reservert de framste radene?

Dette må vel stride mot dine økonomiske prinsipper Someone?
Hvorfor i all verden kjøper ikke bedriften billetter som er refunderbare eller som lar seg endre til en senere anledning?

Si det...antallet kroner jeg har kastet bort ved å følge reisepolicyen til nå er femsiffret....og så mye har jeg ikke reist

Ojjj.... 9:24 i flytid CPH-ORD. Det blir en lang dag i motvind og turbulens! Får vel spandere på meg en ekstra "Honker Ale" ikveld, ja.:drink

Du får gi ekstra gass;)

.....men jeg irriterer meg litt over at alle radene foran rad 6 er umulig å velge på pre-seating hos SAS. Er det de med dyre flexibilletter som får reservert de framste radene?

Ja, du må enten ha business, full-flex eller Eurobonus Gold for å ta de setene

Back