• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Da var det "back to work" igjen... Det er mørkere enn vanlig - på grunn av sommertiden - men det er da varmegrader nå klokken 05:45 - så vi klager ikke. Ha en bedre start på arbeidslivet igjen...

Påska var dermed avsluttet! Jobben venter! Bør vel ikke klage ettersom ny ferie starter i morgen tidlig! (Se lenger ned!) HEHE!:thumbup

En arbeidsdag skal vi nok klare! Til og med ekstra tidlig opp i dag for å komme tidlig på jobb så man kan komme tidlig hjem for å pakke!

Regner ikke med at noen her er misunnelige, så det så! Håper faktisk på en liten snøstorm i morgen natt. Mye greiere å reise fra snøvær enn vårvær, men det er ikke sikkert alle er enige i det vær-ønske heller. Men,men!

Ha en inntektsbringende dag! :up:

God tur... Heldigvis er det mindre enn to måneder til vår store ferie dette året...:spin:

glad tirsdag! Dagen startet med kake, brus, lys og gaver på sengen for konemor, og en 40 minutters tur til kontoret på E18. Påsken var fin, mye fint vær, og med fem mil med pulk under beltet har jeg fått ny respekt for trekkdyr av alle slag. Må forsøke å komme meg gjennom alle trådene jeg har gått glipp av mens jeg har gjort løypene på Vegglifjell utrygge...

Ledig idag också. Blir dock en tur till universitetet för en studygroup.. I morgon börjar mina exams. Hade en lugn och skön födelsedag igår med god mat och trevligt sällskap.

Monaco rapporterar just nu mulet och 13,7 grader.

God Morgen fra over av E-18 :)

Har vist såvitt overlevd påska, selv om det ikke var helt uten nykker, lå med 39 i feber på søndagen og kjentes ut som noen hadde kjørt over meg med dampveivals. intresant følse egentilig :P

Var herlig å sette seg i bilen idag uten å fryse av seg vitale deler av anatomien, så jeg ser virkelig fram til vår og sommer,

Ca 6 grader i Oslo i skrivende stund, ser endel skyer innover mot byen her.

Bedre dag ønskes :)

God morgen fra Tromsø

Grått/lettskyet og ganske kaldt i grunnen :spin:

Ha en flott dag ,alle mann alle :hi2

Da har det saa smaatt begynt aa lysne her jeg sitter paa 5.20-fergen og skuer utover sundet .. ser ut som det er noen skyer i omraadet, men maanen er synlig. Faar haape paa litt mer sol enn i gaar.

God ettermiddag. Man er på jobb. Her har Travel Express (??) OK-TVB vært innom 738 med winglets. Også 757 fra Sun d'or (4XEBY)...

Back