God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Kofferten er pakket og de neste timene er det Vy som byr på kontorplass. Gleder meg til noen bra dager på Røros. Ha en fin tirsdag der du er.

God morgen fra L1. Jobben kaller. Etterpå skal det dugnaderes litt i barnehagen. Ulempen med å flytte hit og dermed bytte fra en kommersiell barnehage til en stiftelseseiet er at jeg plutselig må på dugnad. Ha en fin dag

God og god... Men ihvertfall morgen fra SK ettellerannet til München. På vei til årets viktigste bransjemesse og våknet med tidenes vårforkjølelse. Passer greit dårlig med rennende nese og øyne nå.

Men men... heldigvis ikke noe feber

Og vi slipper rare bokser med "laks fra Bolkesjø med cigarette marinerte koreanderblad fra Vinjesvingen 7b og kroketter som er personlig tråkket på av en Svrnkt frittgående geit."

Ha en fin en
64424536e31d064c3ac00e6e3354577f.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God morgen fra Sk257 tror jeg. Flyet skal iallfall til Bergen. Rakk lang frokost med egg og bacon før skole. Ble også tid til prøvesmaking av kaffe med Yasmin i loungen. Nå blir det 15 dager hjemmefra for å sørge for at folk har nok penger til å bruke tiden på å kreve at oljealderen er over.

Morn fra vest av Shetland. Her går dagene sin vante gang. Heldigvis er tingenes tilstand god og bærer preg av godt vedlikehold. Ergo er jobben vår rett frem uten spesielle hickups.

Hoi og hei fra Hotel Verdandi i Oslo.

Nytt bekjentskap, men helt greit så langt! Kom ned med SK i dag tidlig fra TRD og baljene er i ferd med å fylles igjen. var vel 11-12 rader Plus...

Oslo-uke (igjen) nå, før den avsluttes med en svipptur til Manchester.

Note to self: Om man skal starte flyselskap er Manchester og Liverpool helt ålreite helgedestinasjoner i fotballsesongen for å tjene penger.... :)

Kim

Back