• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Formen er fortsatt ikke på topp - så om legen ikke har tatt påskeferie så blir det legebesøk i dag. Ellers minimalt med planer. Ha en bedre tirsdag:-)

God tirsdag fra Ruters grønne i retning Oslo. To dager igjen å jobbe, heldigvis er morgendagen kort. :)
Fem flyturer med SAS i påsken. Håper de retter opp så oversikten i appen blir riktig. Mangler GOT ennå...
Vel, ha en fin en! :)

God morgen fra Beitostølen. Alltid greit å starte dagen med et kakestykke. Blir vel en tur på ski i dag også, uten at den store ekspedisjonen er planlagt. Dessuten må vi på Polet. I mens får man fundere på hvor påskeeggene kommer fra

bdef51c100860a9e0efb1ee57dfa3e2b.jpg

God morgen fra kontoret i Lakkegata. Ukens siste arbeidsdag før påskeferie. Stille og rolig her, så får skuffe unna litt uleste mailer og annen dårlig samvittighet. I ettermiddag går turen til CPH med Kjos, blir fint med noen dager i Køben. Ha en strålende påske[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Beijing - rommet mitt var ikke klart enda - så da ble det pils i lobbybaren i mellomtiden. Kjøpte et dataSIM som passer i laptopen min litt usikker på hvordan det fungerer. Med drittregt wifi er det ikke bare bare å finne ut av det heller. Og Google og sånt er blokkert. Kan ikke fatte at folk klarer seg på jobbeiser hit... WIFIen får jo en ISDN linje til å være brillefint...

Morn fra Rauland. Shoppet ski for påskeføre i går så bestemmer været seg for å holde seg under null i hele dag...

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

God ettermiddag fra Beijing - rommet mitt var ikke klart enda - så da ble det pils i lobbybaren i mellomtiden. Kjøpte et dataSIM som passer i laptopen min litt usikker på hvordan det fungerer. Med drittregt wifi er det ikke bare bare å finne ut av det heller. Og Google og sånt er blokkert. Kan ikke fatte at folk klarer seg på jobbeiser hit... WIFIen får jo en ISDN linje til å være brillefint...

VPN er nødvendig.... God tur!

God morgen fra Budapest. Nokså super by, faktisk. Mine forventninger var skikkelig lave. Tror egentlig vi var 2 om det.

Men det er jo dødsfint her. Masse god mat. Godt drikke. Og, selv om vi er på turiststeder brukte vi ikke mer enn 1500,- tilsammen for begge to igår. Og da hadde vi 5 måltider ute, pluss et utall øl og mojito. Du kan liksom gå amok uten at det gjør noe. Vi har hatt supper, salater, burgere, cold cut plates og beef cheeks på Four Seasons.

Men det aller beste var street food'en på et marked. Store pølser og stekte poteter og salater i en svært haug. Fy søren så bra.

Dette her var skikkelig bra altså. Det eneste må være at vennlig, effektiv service ikke er noe paradegren her. Men det er vel kulturelt.

Nå skal vi snart komme oss opp og ut igjen.

Ha en fin en

God dag fra Rosenkrantz' gate. Her er det ingen dans på roser, men heller lettere avslappende tone. Ikke så mange på kontoret.

Litt typisk, overhørte samtale - (yy er alltid på kontoret og har en enestående arbeidsmoral)

xx: - Er du på kontoret i morgen?
yy: - Ja, det er jo arbeidsdag, er det ikke det? Jeg tar ikke ferie.
xx: - Eh, jeg lurte på om jeg skulle ta gjemmekontor... (?)
yy: - Ja, jeg har hørt det er populært !

Jeg måtte bare le.

Ellers anbefaler jeg for de som tilfeldigvis måtte befinne seg i Budapest: Kürtőskalács !

Have a nice one !

Ah, så det er det det var. Så de drev og lagde det og det luktet skikkelig godt.

Ja - smaker veldig godt også - som en slags grilla skillingsbolle - bare sprøere og mykere på en gang, og inkludert litt grillsmak fra ovnen. Populært utenfor landet etter hvert også, har sett det f.eks. i Berlin.

Tuddeli du. Da var mårradopen inntatt og jeg ser frem til en lyserød dag. Ihvertfall feberfri i dag, så det går fremover. Apotek-hottien satte opp kraftig bekymringsmine da hun så hva kinadoktoren hadde foreskrevet. -'This is nasty stuff'..... Godt. Det er det jeg har inni meg også.

Snart påskeferie. Har fri hele annen påskedag sier'em, så da får jeg ihvertfall med meg litt av oppstandelsen. Blir fint det.

Ellers har jeg registrert at flere av mine fb-venner er veldig opptatte av å dele sine prestasjoner på en app som heter Runkeper. Vel, dem om det ... God påske!

Last edited:
Wohooo. Nyhustlet av "munk" i handlegata.

Tantor har fått handlet masse på Zara. Halvparten passet ikke.

Ekstra natt på hotell er booket. Dog ikke samme hotell

Aner ikke hvordan vi nå skal fly hjem.

#bongostryllereiser

Wohooo. Nyhustlet av "munk" i handlegata.

Tantor har fått handlet masse på Zara. Halvparten passet ikke.

Ekstra natt på hotell er booket. Dog ikke samme hotell

#bongostryllereiser

Pssst. Det finnes Zara i Oslo også:-) Og hjem igjen kan dere ta toget:-)

#bongostryllereiser

Wizzair til Torp. Ferdig snakka. Gjengslagsmål galore.

Her hos meg har man brukt doprusen til å lage et terapibord. Fly og meds i skjønn forening.

17757092_10154224729281036_4051941152812999602_n.jpg

Back