God tirsdag morgen fra isoedet!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Da sitter jeg endelig paa hotellrommet i Anchorage ... Tristar'en ventes ved 11-tiden i morgen, noe som gir meg en god natts soevn ... luksus!!
Turen gikk gjennomsnittlig bra .. fikk foerst det siste Foersteklasse-setet ATL-SEA, og deretter midtsete paa Alaska de siste tre timene opp hit ... blir som han som hadde hodet i stekeovnen og beina i fryser'n .. han hadde det gjennomsnittlig helt OK.
Delta's First Class er grei nok ... damene i kabinen var omtrent like gamle som Fred Olsen, men blide, hyggelige og oppmerksomme. Mye kabinsnags, men det er nok ikke lenge til maskinen pensjoneres ... det gaar paa siste verset for DL's 762.

Velvel .. faar se og faa meg en blund .. har vaert en lang dag ....

Foroevrig meldes det om -10 og skyet ... forhaapendtlig ikke vulkanskyer ...

Replying to Topic 'God tirsdag morgen fra isoedet!'

Riktig god morn fra et forblåst Tromsø

Svart som kull er dagen foreløpig , men solen er underveis så det går mot lysere
tider heldigvis.

Ha en flott dag allesammen :nor

PS: Overskrifta kunne vært skrevet herfra også...... :spin:

Med en isbelagt gårdsplass så kunne vel overskriften passe her på Ris også...;) Ellers er det en stille morgen - men snart braker det løs med dagens møtevirksomhet. Ha en bedre tirsdag....

God morgen fra Fornebu :)

Tilbake etter ca en uke med nettforbud etter en senebetennelse i armen.

Vel den er da NESTEN borte ,men ikke helt. så detta kan bli spennende.

Anyways. Såpeglatt p åveien inn til Oslo idag. mørkt og kjedlig vær. Har jo ikke sett sola på lenge her i byen.

Kos dere folkens :)

God ettermiddag fra Norges midtpunkt. Skulle egentlig ha vært i Bodø i morges, men pga kraftig og variabel vind ble det ingen landing for flyet jeg skulle med. Skal til Oslo i kveld, så jeg får håpe at vinden løyer litt. Tross alt ikke så ille å få en ekstra dag på kontoret :p

Klokken er 8.30, og her er det fortsatt bekmoerkt ... kjerra kommer ikke til Elmendorf foer ved tolvtiden, saa jeg tar meg vel en liten tur ut med kameraet selv om det er bikkjekaldt. Ser ut til a bli klarvaer, men batteriene liker ikke slike temperaturer ... Stay tuned!

Fikk akkurat booket meg hjemreise ... Delta via Salt Lake og Kansas City. Blir nytt selskap - Skywest mellom Salt Lake og Kansas City. Har allerede First Class bekreftet paa foerste legg, saa da holder jeg ut en nattflight.

G'aften fra litt utenfor bartebyen..

Etter to dager i ny jobb kan man nå 6 av ca 55 navn.. dette kan ta tiiid :p

Back