God tirsdag i solen

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Asker. Espessoen i solen er tatt, noen mailer er sendt hit og dit og Meny har vært en med en solid mengde poser som må ryddes bort. Et møte som kun trenger "være på øret" starter snart så vurderer multitaske litt og få montert flere vinhyller og ryddet i rotet der nå, før et "koronabarn" skal besøkes. Ha en fin dag

God morgen fra en flyplass litt nord for Kløfta.

Startet dagen med å levere bilen på service og få hentet ut vinterdekkene fra lager. Så en kan få kjørt i gang salgsprosessen. Greit om det ikke tar alt for lang tid iom at ny bil hentes om temmelig nøyaktig en uke på Økern. Kjenner at man gleder seg bittelitt :)

Ettermiddagen blir i logistikkens tegn med å hente og bringe kids rund om kring. En på fotball og den største skal på båttur med noen venner. Godt det er litt roligere på kontoret om dagen så en har et sted og hente seg inn fra alle transportoppdrag.

Fredag bærer det til Østfold for et en liten stund hvor en låner huset til mor. Så kan man late som man har stor hytte noen dager nært strand og med basseng i hagen.
Blir ikke feil :)

God tirsdag ønskes

S

God morgen fra Stavanger, frokost er inntatt og kaffe nytes til litt TV titting.
Nada planer for dagen, men ut på en liten trim runde må en.
Ha en fin fin tirsdag :-)

God formiddag fra Mjøndalen. Solen skinner, men det er litt kaldt, så det ble med å ta kaffen inne på morran i dag. Litt møteaktivitet, og litt klargjøring for en viss LHR-rute på fredag. Gårsdagens trim-runde ble kronet med ny bestetid, så får ta det med ro i kveld!

Ha en flott dag!

God dag fra gjemmekontoret. Litt opplæring av en kollega som skal ta noen av mine oppgaver når jeg straks skal ha tre uker fri, så da gjør hun litt av jobben min.

Startet dagen med å levere bilen på service og få hentet ut vinterdekkene fra lager. Så en kan få kjørt i gang salgsprosessen. Greit om det ikke tar alt for lang tid iom at ny bil hentes om temmelig nøyaktig en uke på Økern. Kjenner at man gleder seg bittelitt :)

Spooky greier, det der. Jeg har snust litt på¨bil i det siste, og sånn helt plutselig i går, fikk jeg mail fra en som kalte seg salgssjef der min nåværende en gang i tiden ble kjøpt ny (har selv alldri handlet bil der, men vært en tur på verksted der). Skulle bare si i fra om jeg ønsket tilbud på en ny, evt en nummer to.

Og nå, ringte plutselig DNB som hadde fått med seg at jeg hadde kikket på bilforsikring mens jeg var innlogget i nettbanken.

Noe som prøver å fortelle meg noe? :rolleyes:

Ha en god en, med eller uten planer om ny bil :)

Last edited:
Denne EDB’en er en snokete luring ….

G’morgen .. behagelig utetemperatur på morran, så da blir det kaffe på terassen.

Ligger i en disputt med en kineser via paypal. Bestilte to thumbdrives og fikk en nesehårklipper .. Klaget til paypal som nå vil ha politianmeldelse …. får se om jeg klarer å få det gjort uten å dra ned til sheriffen selv .. Må lære meg å holde meg unna facebookreklamene ..

Pleiersken hadde med seg en halv kalkun, så heiv den i trykkokeren så får vi se hva jeg kan berge. Fin bikkjemat når man får fjernet eller moset beina. Gutta lever godt….

Ligger i en disputt med en kineser via paypal. Bestilte to thumbdrives og fikk en nesehårklipper .. Klaget til paypal som nå vil ha politianmeldelse …. får se om jeg klarer å få det gjort uten å dra ned til sheriffen selv .. Må lære meg å holde meg unna facebookreklamene ..

Kanskje han bare Googlet deg, fant et bilde og tenkte at du hadde vesentlig mer behov for nesehårklipper en tommeldriver?

God dag fra Gjesøysund (eller noe sånt). I dag tidlig bestemte jeg meg for å tømme Cinderelladoen før sjefen våknet. Da sluttet den å virke. Mens jeg drev med det fikk jeg sms om at vi hadde glemt å lukke vinduene på bilen i går ettermiddag. Så da ble det litt mekk med å reise inn til bilen og å finne ut av ramma.

Nå har det vært en nap og så blir det vel å grille etter hvert. Fine dager altså!

Ha en ytterst stilig dag

Hoppsan fra Kolsås. Meny har vært her med en bunch bæreposer og tjommien krevde legitimasjon før han ville overrekke meg posen med fire øl og en pakke spaghetti i. Fint at jeg ser ungdommelig ut selv med en seks uker gammel kar på armen.

Hoppsan fra Kolsås. Meny har vært her med en bunch bæreposer og tjommien krevde legitimasjon før han ville overrekke meg posen med fire øl og en pakke spaghetti i. Fint at jeg ser ungdommelig ut selv med en seks uker gammel kar på armen.

Jeg må vise leg for å hente pakker fra polet på Posten. Hilsen Martin, 37 og et halvt.

Jeg bestilte en bursdagsgave hos meny til min far som ble ett år eldre over pensjonistalder (altså 65+) og han måtte vise leg pga en 6pakk med øl som var i posen med ellers fiskesuppe og noe lokalmat.

Tror de er pliktig til det når det kommer til hjemmelevering. De må jo også normalt registrere IDen.
På pol og i butikk blir jeg ekstremt sjeldent spurt om legg lenger

Forrige gang (som også var første gang vi bestilte mat) sjekket han ikke leg. Polet er det litt tilfeldig, matbutikken veldig sjeldent jeg noensinne blir spurt

God kveld fra Sandnes. Har akkurat erfart at det var fryktelig enkelt å installere Teams på Mac'en og hvor enkelt det egentlig var å logge seg på et Teams-møte hjemme fra. Jeg som trodde det skulle være kjempevanskelig. At jeg har lastet ned mitt første Microsoft produkt på Mac'en får være en annen sak.

Nå er det litt indretjeneste på gang da fruen har bursdag i morgen. Så da må det jo feires litt.

Back