God tirsdag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God tirsdag fra Tjøme

God morgen her fra Tjøme. Planen i dag er en båttur, så håper på akkurat passe seilvind. Etter minstemann datt i vannet fra brygga i går og fikk testet redningsvesten, så blir det kanskje litt mindre protester når den skal tas på i dag? Barnevakt er booket i kveld, så da blir det middag hos noen venner. Ha en fin dag

Re: God tirsdag fra Tjøme

God morgen fra Forus. Siste tidligvakt før ferie er i gang. Her er det grått i dag og regnjakken måtte på i morges. Kaffe i koppen og kontroll på mailboksen. Etter jobb blir det egentlig å gjøre minst mulig! Ha en fin dag!

G’morgen fra et søkkvått Georgia. Ser ut som at man har sett seg fore å vaske bort våre synder. Lykke til ….

Da var helgen brått over, og det ser ut som at det blir en travel dag. Og enda har jeg ikke åpnet innboksen ….

Og på radioen synges det om at Major Tom kommer hjem …. (nei, ikke Bowie).

God ettermiddag fra Tananger,
Halv dag på jobb i prosjektet idag. Resten av dagen blir familiedag og om været bedrer seg blir det en flytur senere idag/kveld.
Ha en fin dag.

God tirsdag fra Voss. Her skal vi ut og finne oss litt lunch. Har fått et skikkelig stort og fint rom på Park Hotell Vossevangen. Litt loslitt og gammeldags men jeg synes det er litt kos jeg. Dette kan virkelig anbefales.

Ha en super super dag!

God ettermiddag fra Trondheim
Sommern glimrer med sitt fravær i perioden...heldigvis snart ferie og forhåpentligvis litt varmere vær.
Oppussing på høygir hjemme - skal bli ferdig før ferien !

Ha en superfin tirsdag :):):)

God morgen fra Dallas, varmt og godt tidlig på morran.
Bodde her i 8 år, godt å være tilbake på en måte, rimelige priser og hyggelige folk. (Nesten omvendt i forhold til Fort Lauderdale. :rolleyes:)

God tirsdag fra Voss. Her skal vi ut og finne oss litt lunch. Har fått et skikkelig stort og fint rom på Park Hotell Vossevangen. Litt loslitt og gammeldags men jeg synes det er litt kos jeg. Dette kan virkelig anbefales.

Hvis du ikke har planlagt det allerede, se om du får tatt deg en tur ned i vinkjelleren. Utvalget der er større enn hva man kan forvente i en bygdeby!

Vinkart på 315 sider :)

Hvis du ikke har planlagt det allerede, se om du får tatt deg en tur ned i vinkjelleren. Utvalget der er større enn hva man kan forvente i en bygdeby!

Takk for tips. Det er litt grunnen til at vi er her. Men vi droppet tittingen og går for smakingen nå i kveld. :)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Ser da har f.eks. som koster 3600 for et glass(!)

Tenker da at: Når noen bestiller et glass av den, så må de jo sprette en flaske, men til den prisen, så er det vel ikke den det går mest av? eller?

Ellers god mandag. fått jobbet for pengene i dag også.

Ha en god en :)

Ser da har f.eks. som koster 3600 for et glass(!)

Tenker da at: Når noen bestiller et glass av den, så må de jo sprette en flaske, men til den prisen, så er det vel ikke den det går mest av? eller?

Ja, de bør ha litt omsetning av vinene for å forsvare å selge de på glass. Du vil helst ha kvalitet når du betaler såpass. Ellers er det jo veldig synd for hotelldirektøren å måtte forbarme seg over restene. :)

Men det finnes løsninger for å få åpnede flasker til å holde seg lenger. F. eks. slik som denne, og også enda dyrere og bedre løsninger.

Back