• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Stavanger

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Mornings fra Stavanger. Tidlig på'n her. Blir vel en laaaang dag dette her som ender opp i San Jose, California om noen strakser....

Er det ny sikkerhetskontroll på Kastrup ved transfer til USA?

God morgen fra SK482 som straks skal avgårde til ARN.

Tidlig oppstandelse i dag men det må til om man skal rekke et møte kl 10 i Stockholm.

Finfin flymaskin hengt opp rett etter security på OSL ;)

Ha en fin dag!

696e91dc03c04d1ef5274c0eb365cd52.jpg

God tirsdag fra Lillestrøm. Straks rettes snuta inn mot jobben og en laaaaaaaang dag med besøkende på kontoret igjen. Det har blitt mye av det nå og jeg kjenner jeg lengter godt etter noen vanlige dager på jobb. Men det er jo gøy også.

Ha en fin en

Mornings fra Stavanger. Tidlig på'n her. Blir vel en laaaang dag dette her som ender opp i San Jose, California om noen strakser....

Er det ny sikkerhetskontroll på Kastrup ved transfer til USA?

Nei

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mornings fra Hvalstad. Her venter vi på Kolonialbilen. Siden Meny sine sider var nede, blir det Norwegian Reward poeng istedet for Trumf denne uken. Ha en fin dag

God tirsdag fra jobben.

Kikket på en faktura fra en kunde, så på fakturanummeret, reagerte umiddelbart på at fakturanummeret også kunne vært et aktuelt flightnummer om jeg skulle flydd SAS fra den nærmeste store flyplassen fra der kunden holder til og hjem til OSL

Ellers tror jeg det går bra.

Ha en god en :)

God ettermiddag fra LuangPrabang. Etter noen hektiske og ikke minst fuktige dager i Hongkong var det deilig å lande her oppe i bushen. Stille og fredelig og ikke minst rolig.
Nydelig vær og 30 gode grader.
Ha en fin fin tirsdag :)

Mårnings fra det Sørlandske!

Minus 1 og klarvær her i dag. Den store vinterjakken måtte frem.
Deilig med en hel uke på kontoret uten noe reisevirksomhet for en gangs skyld.
Og så er jeg glad for at jeg jobber innendørs i slik en kulde.

Ingen planer for kvelden. Det er litt deilig å tenke på! Enda deiligere å tenke på at om 2 uker er det 30 varmegrader som gjelder. Alltid fint å ha noe å se frem til.

God tirsdag ønskes!

Makan! OYKBA måtte snu og returnere til gate med noe tekniske problemer. Håper vi kommer oss avgårde.

Dobbelt-makan! Dette flyet har visstnok ikke tenkt seg noe sted. Spennende å se hva SAS OPS finner på nå.

God ettermiddag fra Sola. Skulle gjerne vært i Luang Prabang i stedet[emoji3] Men får trøste seg med at SK4038 er i rute og at man snart er hjemme i heimen igjen. Ha en finfin tirsdagskveld!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back