• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Stavanger

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godfolk.

Her nytes dte en god kopp kaffe og litt forum før det blir å komme seg til SUS om en liten stund og kurs.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen fra Langevåg - rekner med å få reiserute til St. John's i Canada idag!

Direkteruta LHR-YYT er ferdig for sesongen så er spent på kordan routing blir. Via New York som er et alternativ er vel kanskje uaktuell i desse dager, så da blir det kanskje via Toronto?

God morgen fra en togdings på vei inn til Oslo. Nesten en uke hjemmekontor er desverre over. Kunne lett hatt noen uker til. Isteden venter 18 sammenhengende dager på kontor og reise.

Men man får vel skride til verket.

En fin dag ønskes, og en varm tanke sendes alle på Østkysten av USA.

God morgen fra det Sørlandske!

Klarvær men kaldt ute. Null grader, men heldigvis tørre veier så ikke glatt. Må vel tenkte på å få på vinterdekk på sleden snart.

Opphavet henter ungene i dag, så jeg har lagt inn en deilig ettermiddagslur i dag. Blir ikke feil det. Blir vel eneste stille kvelden denne uka, så da så!

Ha en feiende flott tirsdag!

BF:cool2

God ettermiddag fra Pattaya.
Nesten fem timer unnagjort i buss t/r Bangkok på formiddagen, så var godt å komme hjem. Ikke bare bare å fikse seg pass i Thailand, men litt får man lide for at fruen skal være med på tur.

Får vel feire dagens gladmelding fra skattefuten med noen pils og bestille en biz tur eller to. Må jo sørge for å bruke opp penga og :cool:

Ha en fortsatt strålende tirsdag :)

I seng 03:00 pga. helvetesdag of the decade på OSL igår. Våknet opp til solskinn og -1 idag, men iflg. TAF kan det bli spennende utover kvelden, dét i samkjøring med terrorøvelse over hele fjølen gjør vel sitt til at man blir sittende litt utover natta.

Boing!

God morgen fra Dublin!

Ny tur startet uten bagasje... Forrige uke på Malta var jeg uten bagasje fra tirsdag til torsdag kveld, og ved ankomst Dublin i går var bagasjen igjen borte.. Mye vits med priority-tags når den ikke engang kommer frem.. Skjedd veldig ofte i det siste!

Nå må man ut å kjøpe toalettsaker og litt tøy, fordelen er vel at forsikringsselskapet betaler ny garderobe.. Uansett irriterende å for andre uke på rad være "bagasjeløs" på tur... Orker ikke drasse på stor carry-on, så får vel skylde meg selv..

Shoppingtur.... Jippi! :)

Ha en fin dag mine venner!

Kim

G'moorgen fra Det Dyp Sør. Her sør for Sandy er vi bare plaget av litt sur vind og kald luft. Det skal sne i nabostat Tennessee, men her hos oss er det ikke ventet nedbør.

Fridag i dag - den skal brukes til å lite som mulig .... muligens litt vedhugging, men det er det. Trenger å brenne litt haveavfall, men tror jeg venter til vinden gir seg ...

God tirsdag fra Tromsø! Vintern er her, -10 grader og rimelig friskt.

Samboern fyller år i dag, så hun sitter og taster på sin nye telefon, og jeg kan utnytte situasjonen ved å spille playstation helt uten at hun klager. ;)

Ha en fin dag!

- Sunny

Back