• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God morgen fra Sandaker. Rundt nullpunktet og får vel etterhvert levert i barnehagen og kommet meg på jobb. Månedsavsluttningen er i gang så blir nok noen timer ekstra med Excel. Ha en fin dag

God morgen fra nord i Oslo

Nå minus 2 garder - flott sort himmel og det skal bli 2 plussgrader og lite/ingen vind.

I dag starter rapporteringer for avsluttende mnd November - så dagen går videre.

Jan

God morgen fra Sola. Her går det i haglebyger og lett kald vind. Videre lever en de glade dager og ser fram til tre dager på kontoret, så godt som helt alene. Vi er kun 2 pax igjen her mens alle andre er reist på seminar østpå. Innholdet i seminaret var så diffust og uklart da påmeldingsfristen gikk ut, så da boikottet jeg hele sulamitten og tenkte at det er sikkert mer fornuftige ting å få gjort her på kontoret. Har jo på sett og vis kastet bort en flytur da, men det tar vi dobbelt igjen neste uke.

Ha en frisk og fin dag :)

God morgen fra flytoget. Nettopp våknet etter noen timers champagnesøvn på QR. En kjapp tur hjemmom dusjen før det bærer rett på jobb og ISO-revisjon. Ønsker alle en noe mindre hektisk start på tirsdagen...

God morgen fra Akersgata. Man må være tidlig oppe når man skal lage rapport og nå er jeg ferdig med den og går over til ordinære oppgaver. Tungt å stå opp 0515, så det skal bli godt å være tilbake til 0745 i morgen. Ellers ingen store planer for denne tirsdagen, men måtte det bli en fin-fin tirsdag!

Grynt fra Tananger

Omtrent samme vær som ruby melder om borte på SVG.

Her har man fått satt på en varmeovn i rommet man skal tilbringen en halvtimes tid i, så man slipper å bli kald mens man jobber der. Ellers så blir det sannsynligvis en del kontorarbeid for undertegnede i dag (forandring fryder).
Håper jeg kan komme meg bort herifra til ordinær tid, noe som ikke skjer ofte nok, slik at man kan sette seg godt til rette og fortsette å lese om Breq og hennes påkjenninger.

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag fra Snillfjorden! :)

Her snør det med noen få glimt av oppholdsvær, i det minste får snø-elskerne en hvit 1 desember. Ingen store planer på blokken denne dagen, men siden man er i jule-sonen så er det alltids noen småting som må ordnes. Blant annet må en snart ordne innkjøpsliste til jul, og ikke minst må gaver ordnes. Når vi snakker feiring og gaver så betyr desember måned at denne forumisten atter en gang må invitere til kake-og kaffeslabberas for familie/venner og naboer, alt for å feire at man fyller år...som alltid. I det minste er desember bra sånn sett, blir alltid mye deilig kake. :D

Ha en fin-fin dag forumister! :D

God tirsdag !

Sola skinner og en lang arbeidsdag begynner nå
Jag har lagt ut førts luke i advent/julekalender fra Airpics på Fotoforumet
Ha en god dag!

God morgen fra Gaustad

Endelig en skikkelig god natts søvn, og det er jaggu bra ettersom det er budsjetteringsdags. Så dette blir en dag i Excel...

Ha en fin dag

God 1. desember fra Skedsmo. Straks på jobb og i gang med dagens innsats. Håper colamannen har vært innom etter at jeg måtte klare meg med Cola Zero i går. Ellers blir det nok mest sannsynlig ikke markert noe særlig at det i dag er 10 år siden man ble ansatt i FedEx. Om ikke annet får jeg vel det standard gavekortet som man får ved sånne jubileer.

God tirsdag ønskes :)

Gruglegrrr fra Nice!
Hva var det jeg drakk? Noe forlenget aften hos Elisabeth har ført til en noe forkortet formiddag.
Været er knall og den årlige rivieriske pinnekjøttmiddagen står for døren. Akevitten er på plass, kjøttet ligger til vanning og selskapet er ankommet. Et halvt dusin østers og et lite glass boblende i lunchtider bør gjøre denne dagen bortimot fullkommen :)
Ha en snasen tirsdag!

God morgen fra Gaustad

Endelig en skikkelig god natts søvn, og det er jaggu bra ettersom det er budsjetteringsdags. Så dette blir en dag i Excel...

Ha en fin dag

Har Fnate gått i hi for vinteren forresten? Klarer han ikke blogge i søvne?

God dag fra havet. Helikopteret tar meg forhåpentligvis til land i ettermiddag, så får vi se hvilket fly jeg klarer snike meg med tilbake til sivilisasjonen på østlandet.

Ser ut til at det blir en lengre tur ut mot slutten av neste uke, og da treffer vi nok planken perfekt med ferdig jobb 25. des:headbang

God ettermiddag fra Forus,
En lang og travel dag i prosjektet er fullendt.
Det er tid for å begi seg hjemover til middag.
Morgendagen byr på jobbtur som vanlig over sjøen til øya i vest til prosjektmøte. ABZ denne gang.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

Back