God tirsdag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God tirsdag fra Røros

God morgen fra Røros. Klar for litt kontorering her på hotellet før det blir et frokostmøte på Vertshuset Røros klokken 08:00. Skal komme masse sne i dag...så ikke u ulik det blir varm sjokolade foran peisen på Erzscheidergården i ettermiddag. Ha en bra tirsdag du også.

Re: God tirsdag fra Røros

Mornings fra Hvalstad. Barna er i barnehagen, Meny-bilen har vært her og levert varer og nå nytes en espresso før en liten løpetur, før minstemann hentes om noen få timer. . Minus 4ish og noe som minner om underkjølt regn. Ha en fin dag

God morgen fra SK246. Full fart i Horten noen dager, før det blir tradisjonsbord på torsdag. Sjallabais!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God morgen fra toget. Ny kontordag venter, og jeg tror jeg har funnet et nokså glimrende Tierpoint sted. Nemlig LHR-DME. Billigere TP tror jeg ikke finnes, med mindre man vil bruke en uke på å styre rundt i USA fra SJU.

En fin dag i Bongos Tryllereiser

Ha en like fin en
728a37fdcc72088afed744df6035856f.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God morgen fra toget. Ny kontordag venter, og jeg tror jeg har funnet et nokså glimrende Tierpoint sted. Nemlig LHR-DME. Billigere TP tror jeg ikke finnes, med mindre man vil bruke en uke på å styre rundt i USA fra SJU.

En fin dag i Bongos Tryllereiser

Ha en like fin en
728a37fdcc72088afed744df6035856f.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Men hvor mange tier points "trenger" du da?

God ettermiddag fra Trondheim!

Dagen har gått med på møter, men av en type som faktisk er interessant. Kan hende jeg er forutintatt, for det var jeg som ledet møtene :P
Resten av dagen er møtefritt, om man ikke teller ølsmaking med en gjeng venner som et møte.

Ha en flott dag!

Men hvor mange tier points "trenger" du da?

Mange :)

ca 3000-3500 i året. Det går normalt brillefint. Bare at akkurat i år så blir jeg bittelitt short. Så da blir det nok å hive i litt ekstra cash selv under en jobbtur til Moskva i April.

Hei og hå fra Frysepunktet. Jepp, til og med is på bilene i morges. Godt man har kort vei til jobben. ;)

Og da var Langhelgen over. Jeg gyver løs på arbeidsuken med dødsforakt og stopper ikke før søndagen er over.

Solen skinner, kaffen er under forflytning fra kopp til kropp, Pink Floyd vrenger gitarer på radioen og det kommer lett during fra bikkja under stolen. Mao. alt som nomalt.

God ettermiddag fra Vestlandet. Fikk tryllet frem chromcast fra Ipad/Netflix til Thon tv ved først og åpne nrk tv app. Da blir det kosetid med dårlig sushi, Aas Uten ipa og diverse sjokkis mens The Irishman skal nytes.

Var fornøyd med å komme meg avgårde fra Osl like før sas sluttet å fly tidligere i dag.

Back