God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kaffe, forum før NRK Stor Oslo kommer og holder meg med selskap fra 06:00. Eller blir det en formiddagstur fra Ris til Riis…bilglass etter to steinsprutskader på søndag… Ha en bra tirsdag du også:-)

God morgen fra Bæægen.

Bergen Børs er et hotell man liker litt bedre for hver gang, og de er flinke på å gi bedre rom jo mer du har vært der. Gleder meg til den ganske så gode frokosten - men først en tur på tredemøllen i kjelleren :drunk:

God morgen fra Flytoget. SK4011 til SVG står på planen. Har er liten plan om å presse inn en løpetur etter siste møte og middagen. Ha en fin dag

God morgen fra fbu. Lite søvn i natt og føles som om feber kan være i anmars betyr hjemme/sykekontor. Mulig det blir med en samrale i dag før håndkledet kastes inn.

Blir lite Valentine i dag, siden det var champis og sushi i går. Hadde forresten håpet på Valentine flytilbud i businness for Europa eller verden, men har ikke sett noe.

God dag fra Lommedalen. En krone tannlegen satt in for 14 dager siden, løsnet i helgen, så da er det tilbake til tannlegen for å lime den på, på nytt. Dermed blir det bare halv dag på jobben. Valentin kan få dagen for seg selv, det blir sen hjemkomst og graut til middag, utover det, ingen konkrete planer

God morgen fra Kongsberg. Strålende vær her i dag med skyfri himmel og sol. Det ser ut som det blir trening med fysioterapeuten i dag. Det er jo greit, siden det trengs. Ellers blir det samtale med ernæringsfysiolog på Riksen litt senere i dag. Heldigvis er det bare et telefonmøte så jeg slipper å dra inn dit. Med egenandelen på dagens timer er jeg allerede oppe i frikortet. Det er ny solid rekord for min del.

God morgen fra Lillestrøm. I dag skal det være felles hjemmekontor igjen, hvor vi møtes i "kantina" til lunch. Og etter lunch en gang blir det sannelig et lite flyprat treff. :)

Ha en fin en

G’morgen, ja og happy v-day ….
Blomster og elefantadopsjon får greie seg. Kanskje ut til middag hvis vi får lagt ‘elefanten’ i garasjen i tide. Da blir det nok Waffle House i tilfelle, som vanlig er det nok i overkant travelt på de mer tradisjonelle restaurantene. Vanskelig å planlegge for tiden ..

Måtte avlyse Norgesturen, så da blir det reversering av bookingfingeren i dag. Litt jobbing skal det nok også bli tid til ..

God ettermiddag fra Forus,
Det ble en pokker så travel dag i prosjektet , snart er jo arbeidsdagen over!
Vel noe må ferdigstilles før jeg skeier ut og går over til neste hobbyprosjekt DC-6B.
Må koble opp strømmen igjen etter at maskinen ble flyttet sist lørdag fordi vi skal til med å starte bygging av nye museumshaller i Sola Sjø om kort tid.
Godt man har noe å gjøre til en hver tid.
Fortsatt god dag.

Back