• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Her i vest på verdens beste lille øy har man det meget bra, ingenting å klage over. 06:20 fergen i sol oppgang inn til den lille bokhandelen er en flott start på dagen. Peets i kopp og kropp og glad nyheter om at the J-Pod er tilbake i Salish Sea.

Attachments

• 8CFE30AE-7E8E-45F4-8323-BF35C2664261.jpg
    8CFE30AE-7E8E-45F4-8323-BF35C2664261.jpg
    77 KB · Views: 94
God tirsdag fra Cali( Santiago de Cali).
Her er det 24´C og det kjennes godt å være tilbake i varmen og i Colombia. Med sine 2,319,655 innbyggere, er dette den tredje største byen i Colombia (etter Bogota og Medellin)men er den eneste av de store colombianske byene med tilgang til Stillehavskysten, noe som gjør byen til et viktig knutepunkt i landets rask voksende økonomien.

Cali ligger i en dal og gjennomsnitts temperaturen her er 25 °C og ettersom byen ligger så nær ekvator, gir det lite sesong variasjoner. I tillegg til to ganske jevnt fordelte regn sesonger(mars-mai og oktober-november), holder vegetasjonen seg grønn og frodig året gjennom.

Cali har også plassert seg på kartet inne medisinsk "turisme". Byen skal visstnok ha blitt en særdeles populær destinasjon for de som søker plastisk kirurgi til en vesentlig billigere penge enn hjemme. IKKE derfor jeg besøker byen, men...om min rette alder plutselig skulle bli veldig synlig, kan jeg jo alltids komme tilbake hit å bli fikset litt på.

Ha en strålende tirsdag!

Attachments

• IMG_8630.JPG
    IMG_8630.JPG
    125.2 KB · Views: 85
Last edited:
Back