• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God tirsdag fra Forus!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen fra Forus!

Dette blir en så til de grader fornøyelig dag, men dessverre så skal man ikke "utlevere" seg her på det store internett'et. Men noen vil få øyner som tinntallerkener i dag. :p

Så da er det å kverke atter en kaffekopp og fortsette med dagens donter!

Ha en fin en! :)

God morgen fra "Schødarn" også. Ble veldig tidlig i dag, helt ufrivillig, men sånn er det noen ganger. Har hørt på flyene som går, og funnet ut at i dag var det ok å tenke på at jeg etterhvert skal sitte i et av dem også!
Ellers var det en flott høstmorgen må jeg si, klart og kaldt, som det skal være.

God flydag til alle!

Mornings fra Oslo. Junior var tre måneder i går hvilket ble markert med at han fikk flytte inn på eget rom, hvilket (bank i bordet) gikk relativt problemfritt. Nå ventet en tur til prærien. Ha en fin dag

God morgen fra Kristiansand. Turen går til Danmark på shoppingtur idag. La oss håpe båten ikke er smekkfull :D

Ha en fin dag

God morgen fra Oslo`s nordligste punkt ( nesten) 6 grader og blå himmel - herlig morgen for oss kaffeelskere. Førstkommende lørdag går turen til PMI for en ukes avslapning -

Ha en fortryllende dag.

Jan

Goood morgon från Bodø! Her skinner sola, for første gang på.... en stund... :p Må vel bare venne meg til det været her først som sist.

Ut et par ærend nå først på dagen, før det blir lesing og en liten tur ut i naturen i ettermiddag. Ha en fin tirsdag!

Hei i tåkehavet fra Skaun!

Sola prøver å presse seg igjennom, men vært heeeelt grått de siste par timer! Kun 0,5 grader ute :)

Hjemmekontor denne uka, før Italia og Malta neste uke. Prøve å få gjort unnna litt forefallende, enkelt å planlegge, vanskelig å utføre..

Nyt dagen dere som har høstferie!

Kim

God formiddag fra et sted rimelig midt uti det Kaspiske hav. 20 grader, men desverre mangler solen.

Inn til land idag,og ut paa ny rigg imorgen. Og saann gaar naa dagene

Good Morgen, Lett skyet og fint vær på Gullkysten. Kvartalsavslutning som betyr at alle som jager budsjetter begynner å bli desperate. Fin dag Mao.!

God morgen fra Stavanger. Det var det med denne feriemodus og døgnrytmen da. Ble noget sent i går igjen. Men man klarte nå å dra seg opp når vekkerklokka ringte. Så her starter dagen med kaffe og klesvask så får vi se hva resten av dagen bringer. Om to døgn sitter jeg nok i en jumbo på god vei ut over Atlanterhavet. Det gledes og kan sikkert begynne å tenke på hva man skal ha med i kofferten også.

God Islands formiddag. Dagens aktiviteter er unnagjort, den første av bæjarins beztu pylsur er spist, og det ble plutselig blå himmel og sol.

Hurra og ha en fin dag!

G'moorgen ... såvidt begynt å lysne. Lett tåkete .. eller er det bare brillene mine som dugger? Too early to tell ...

Zadrastvutnie eller noe fra Moskva. Her har man stort sett jobbet, spist og jobbet. Jeg har sett severdighetene i byen fra før og i dag var det et varierende vær. Da jeg skulle prøve å gå ut for lunch måtte jeg gjøre retrett. Det regnet og blåste altfor mye. Får kanskje bevege meg mot Kreml og området der for litt middag etterhvert.

God tirsdag fra Nord-Amerika, avdeling øst :-)
Det er ikke like lenger like bra vær her i Canada, noe som er helt greit med tanke på alt skolearbeidet.
Kjenner at abstinensene etter å fly igjen kommer sigende.
Ha en strålende dag folkens :-)

Back