• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default God tirsdag fra fjellet

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God morgen fra Mae Hae, ca 8 mil vestover og oppover fra Chiang Mai. Er på besøk hos svigers, koselig grillmiddag i går med hele familien rundt bålet. Temperaturen er ganske frisk her oppe på 1.200 moh, 15 grader i går kveld. Nå er det icecoffee moccha i solen utenfor svigerinnens kaffebar, den eneste i landsbyen. Her er det for øvrig jordbærsesong, så ble friske jordbær til dessert i går. Og de er like gode som de norske😊

Her et bilde av en av jordbæråkrene til min svoger. Ha en finfin tirsdag!IMG_3033.webp

Fin morgen fra Ris. Kaffe, nyheter på radio og forum før turen går opp til toppen av byen. Årsmøte i et sameie på Kolbotn i kveld…og skal ikke se bort i fra at det blir mat og vin der :-) Ha en best tirsdag du også.

God morgen fra Lillestrøm. Her har vi allerede rukket å bestille oss Påskeferie. Eggene koker, kaffen er ferdig. Og fortsatt nesten 4 timer før jeg behøver å begi meg mot bortekontoret.

Det er hverdagslykke på høyt nivå. :)

Ha en best tirsdag!!!

Mornings fra Hvalstad. Får vel snart rusle av sted med minstemann, før det blir L1 til kontoret. Dessuten må jeg få underskrevet noen papirer til en viss Montreal-basert organisasjon. Ha en fin dag.

God morgen fra Ace Swimclub. Veldig trendy hotell med platespiller på rommet og mye organiske produkter. Ble en 18 kilometers tur i går kveld og en nydelig middag. Når er det ned på gymmen før man blir hentet for møter.

Attachments

• IMG_2013.webp
    IMG_2013.webp
    63.3 KB · Views: 19
Morn fra Bergen.

Det er farlig å kjede seg på kveldstid. Så booking fingeren holdt meg våken i går, blir Oslo i ettermiddag, prøve et nytt Scandic hotell på bonusovernatting og videre med TK i morgen formiddag. Så får eg se hvor stille og rolig kvelden blir, det er jo som kjent været som avgjør fuktigheten 😬😬

Holdt på å glemme at Tyrkia ikke er en del av EU/EØS pakken innen mobilverden så her må eSim ordnes.

Morn fra Tønsberg. I går så fikk jeg lov til å hente to barn tidlig i barnehagen, så satser på bedre slottider i BHG i dag, da én tror jeg bare hadde vondt i viljen og den andre bare ikke hadde fått sove og alt var feil.
Får vel komme oss avgårde snart, tilogmed sol så ting starter bra

God morgen fea Trondheim. Det er rapportert om en tenåring med vondt i viljen også på fbu, men moren har tydeligvis forstått budskapet i gårsdagens konstruktive samtale.

Her har Midtøstens realiteter slått inn og jeg innser at den rimelig bankers sikre oppgraderingen til bkk med sas kan ses langt etter. Er visst noen folk som ikke lenger mellomlander i Midtøsten på vei til bkk, men flyr direkte fra Europa som gjør noe med fyllingsgraden.

Hei fra Sandnes. Har ferie denne uken så planen er egentlig bare slappe av, men med en avtale for CT-undersøkelse klokka halv åtte var det bare å komme seg opp. På god vei mot gullkort i HelseNorge i år? Formen har riktignok vært litt så som så de siste dagene. Rart med hva man fanger opp i garderoben i barnehagen. Kona var uggen i helgen og så ble det min tur…

Tror det blir minst en powernap ja.

God morgen fra et godt brukt togsett på vei til Lysaker. Dagens viktigste oppgave er unnagjort - har tegnet og fortalt om «læring» hos en kunde. Alltid bra å bruke gode eksempler fra luftfart som eksempler.

God Tisdag,

Målren är gott igång med lägenheten så det blir cafékontor större delen av dagen idag. En hel del läsjobb, så det passar egentligen väldigt fint. Annars ser det ut som om solen tänker titta fram idag så det får nog bli en långtur på lunchen.

Ha en flott tisdag!

God formiddag fra kontoret på Forus. Naboens logo-flagg flaggrer godt i vinden, men det er ikke noe mer enn helt vanlig vind på Jæren. Inne er det uansett lunt. God kaffe hjelper når det skal sendes e-poster rundt omkring for å finne ut hvorfor transportøren får beskjed om å hente ting helt andre steder enn hva leverandørens informasjon skulle tilsi, men det er nå i det minste ikke varer som går fort ut på dato.

Snart er det lunsj i den beste kantina på Forus.

Hei og hå .. Trallet nok litt hardt på Jokke-låta i går, for nå er det jaggu to minusgrader .. Lurer på hva som skjer hvis jeg prøver dette i juli? :p

Var på familiebesøk i Bellingham for 10 år siden, og fikk bl.a. med meg denne fargeklatten på Everett, som etterhvert skulle bli HL-8075 for Korean.

09.webp

Morn fra Sosua. Været er på topp, lett bris og 28 grader nå. Morgen-trimturen er gjort, frokost laget og spist. Så er det å tenke godt over hva dagen skal fylles med for i morgen ettermiddag bærer det hjemover. Snakket med et barnebarn, regn og surt hjemme. Det går fint, jeg er her enn så lenge. Nå tror jeg det blir litt solseng og basseng. :cool:

Var en tur opp på taket av hotellet, og va fikk man se i det fjerne.. etter en liten 10k spasertur fant jeg 747 jeg ikke fant i høst og trodde da den var hugget opp. Hadde jeg bare snudd meg da hadde jeg sluppet skuffelsen. For en herlig maskin som sikkert rommer tusenvis av historier.

Attachments

• IMG_2051.webp
    IMG_2051.webp
    149.7 KB · Views: 14
  • IMG_2057.webp
    IMG_2057.webp
    129.6 KB · Views: 13
  • IMG_2060.webp
    IMG_2060.webp
    140.8 KB · Views: 13
  • IMG_2061.webp
    IMG_2061.webp