God tirsdag fra deltabyen Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God tirsdag fra deltabyen Lillestrøm!

Morn morn fra elvebredden i Lillestrøm. Da var det tirsdag og en dag nærmere helgen enn i går. Sol og fint vær i dag også, men en litt kjølig vind ute. Normal arbeidsdag venter. Men først kaffe! ;)
Ha en fin en! :)

Re: God tirsdag fra deltabyen Lillestrøm!

Kaffe i koppen på Ris. Snart klar for bryggekontoret og en dag med reiseregninger på programmet. Solen skinner - la oss håpe den også varmer oss i løpet av dagen. Ha en flott tirsdag du også.

God morgen fra Comfort Runway på OSL.

Dagen bringer en ny destinasjon, skal fly til Tivat.

Så får man se hve Montenegro kan tilby. :) Flott vær her, shorts er i bruk!

Kim

God morgen fra trikken. Strålende sol her i hovedstaden. Dagens dilemma blir hvilken serie jeg skal begynne en ny sesong på da jeg er hjemme alene med arvingen i kveld. Ha en fin dag

Morn fra kontoret - sitter å ser at flyene går for landing på 01L og 01R denne morgen med blå himmel. Ha en flott dag der du befinner deg :)

Jan

Morn fra studentbyen. Her skal man på workshop somer meget nyttig for masteroppgaven min, etterfulgt av jobb. Bare 13t til jeg er hjemme. Bra det er sommerferie i det minste

Morn fra Bergen.

Våknet på sofaen for andre morgen på rad. Rekker aldri sengen før øynene lukker seg.

Med tom dagsplan og værmelding som sier enkelte regnbyger så skal jeg heller rusle inn i sengen og prøve den frem til sein lunsj.

Ha en fin dag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen folkens!

Uka rusler avgårde, har endelig fått tørka opp etter å ha vært på svømmetrening, rettelse sykkeltrening med miniene på Sessvollmoen i går.

Får trøste seg med at vi var der frivillig, mens de grønnkledde som sto på fotballbanen og drev med AG trening ikke så ut til å være sååå fornøyde!

Begynner å telle ned til Råndaståk nå, blir greit å komme seg til fjells og få hørt på god musikk og ikke minst dytta innpå litt øl!

Dagens dilemma blir hvilken serie jeg skal begynne en ny sesong på da jeg er hjemme alene med arvingen i kveld.

Midnattssol?!
Har bare fått sett første episoden, men ser lovende bestialsk ut!

Godmorgen fra et solbeskinnet Sydfyn, hvor vi heldigvis kun skal have
20 grader efter mandagens 26 med høj luftfugtighed.
Ferien og flyveturene nærmer sig, og i næste uge lægger jeg ud
med Stavanger og Lysefjordens herligheder!
Alle ønskes en god og solrig dag!

Grynt fra Tananger

Dessverre ikke noe ferie her enda :cry:
Det er også nok å holde på med, både på jobb og hjemme. Så trenger ikke å sitte stille, med mindre jeg har lyst til det. Problemet er at jeg har lyst til det... :spin

Her på jobb så trengs det politibeskyttelse... Det er noen som hele tiden prøver å angripe oss når vi kommer på jobb... Det er snakk om en gjeng hvite hissigpropper med vingespenn på rundt meteren!
Hvis det er noen som har planer om å bedrive litt ulovlig måkejakt så blir jeg ikke lei meg hvis det gjøres her ute :stir
Eventuelt litt trening med hauk/ørn :stir

Noen har slått på lyskasteren her, og det er litt unødvendig når man jobber innendørs. Men man slipper å blir solbrent :p

Nei... må vel jobbe videre...

Ha en fin dag forumister :)

God formiddag fra Stavanger. Har vært ute en tur og levert på flyplassen. Nå nytes roen med kaffe i koppen. Blir nok å ordne litt forefallende utover dagen.
Ferien og flyveturene nærmer sig, og i næste uge lægger jeg ud
med Stavanger og Lysefjordens herligheder!
Har du ekstra god tid kan jo noen av regionens mindre kjente naturattraksjoner avlegges et besøk: https://www.nrk.no/rogaland/haper-denne-kan-konkurrere-mot-kjerag-og-trolltunga-1.13565400 :spin

Har du ekstra god tid kan jo noen av regionens mindre kjente naturattraksjoner avlegges et besøk: https://www.nrk.no/rogaland/haper-denne-kan-konkurrere-mot-kjerag-og-trolltunga-1.13565400 :spin

Hahahaha:lol:
Der er vist en turistchef, som skal finde ud af at "brande" denne attraktion
på en familievenlig måde;)!,

Og forresten : jeg skal heller ikke på Preikestolen; jeg bliver svimmel
af bare at se billeder af den! Og Kjeragbolten overlader jeg til folk med
et death wish!

Hahahaha:lol:
Der er vist en turistchef, som skal finde ud af at "brande" denne attraktion
på en familievenlig måde;)!,

Og forresten : jeg skal heller ikke på Preikestolen; jeg bliver svimmel
af bare at se billeder af den! Og Kjeragbolten overlader jeg til folk med
et death wish!
Da passer det kanskje med et besøk til Trollpiken (med 2 k'er) :p
Denne ligger under 200m.o.h. ;)

Hilsen en fra Egersund

God dag fra Persaunet i Trondheim. Her bøttet det ned på morran, noe bedre nå. Snart ferdig med mine oppgaver her så det blir retur til SVG på eftan.
Mens andre her snart er i feriemodus, teller jeg ytterligere nesten 4 uker før ferien starter. Dog skal det avspasseres litt noen dager i neste uke.
Ha en fin en :)

God dag fra Drammen Trafikkstasjon. Her venter man på at Statens Vegvesen og Tollvesenet skal bli enige om hvor mange tegn det skal være i et chassisnummer... Og i følge besiktningsmannen kan det ta fra 5 minutter til 3 uker. Lenge leve byråkratiet. Ha en bedre dag[emoji17]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Baltimore. Ankom i går ettermiddag etter en liten tur nedenom Annapolis først. Annapolis er virkelig en koselig liten by, etter amerikansk målestokk såklart. I Baltimore bor vi på Lord Baltimore, et nyrenovert hotell i nærheten av Inner Harbor. I dag står litt sightseeing på programmet, og siden jeg er litt lei krabber, reker og annen sjømat etter en uke i Maryland, har jeg reservert bord på et brasiliansk steakhouse til lønsj. :p

Hejdå!:USA

God... ehm... dag fra Amsterdam. Sitter i KLM kantina og venter på å reise hjem etter en strålende og sykt travel jobbhelg i Hilversum.

Funket med noen liter vann, brødskive med salami og tomatsuppe nå altså.

Nå skal det jobbes opp entusiasme og kreativitet nok til å imponere et Amerikansk filmteam som kommer for å lage en liten "movie" om forsterkergutta fra Norge, I morgen og ut arbeidsuka.

Og så. SÅÅÅÅÅ er det over med gnålet i et par uker. Himmel og salighet venter.

Ha en fin og motiverende da

Back