God tirsdag før hanen fiser

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God tirsdag før hanen fiser

God alt for tidlig morgen fra taxien til GLA, da er det atter dags for å komme seg på jobb med 6-ukers "all inclusive" i varmere strøk.
Ferden i dag går først til OSL via AMS før kursen settes mot litt sør for ekvator med luftwafle via FRA. Lenge siden jeg har reist med dem nå og det blir føtstegangsbekjentskap for meg med A340, får håpe setene baki er bedre enn AF sin 777.

Forøvrig er det litt ergerlig at Hekla aurora melder sin ankomst senere i dag etter mange "falske alarmer" på nettsidene til Icelandair hele friperioden. Hadde håpt å få denne inn i bildearkivet før jeg reiste, det dukker vel opp flere anledninger senere. De andre lokale spotterene er vertfall i ekstase!

Ha en trivelig tirsdag folkens!

Re: God tirsdag før hanen fiser

God tirsdag morgen, her har det gått i ett hele natten og jeg er først nå klar for sengen.. etter at jeg har spist opp en indrefilet som står på komfyren nå ;)

Kom over denne: http://avherald.com/h?article=48293b2a&opt=0
Lurer på hvor mange av de som kommer til å fly igjen..

Hei fra en av kolumbus grønne. I retning Forus. Tirsdag er tirsdag. Nok å si om den saken.
Begynt glede meg til helga allerede.

God morgen fra Sandaker. Får vel komme meg ut på Prærien igjen. Kort uke, da det i kveld blir hjem og pakke før vi reiser til Alpene i morgen. Ha en fin dag

Oslo nord har faktisk pluss 2 grader og litt rått/tåke og på kontoret er 19 grader og kaffen er klar for inntas sammen de øvrige ansatte på kontoret.

Tror aktiviteten på Fornebu - ja riktig i lokalene til Norwegian med Kjos og venn/styreleder Bjørn H. Kise for å løse sine "vanskelige løsninger" til i morgen. Kanskje like lurt å følge med i Konkursregisteret :fly

Jan

God formiddag fra Trondheim
Så var man hjemme med eldstemann som har feber og kraftig hoste. *Sukk....kjeeedeliiii*......:(:(
Sjølingan kommer innom senere idag med hjemmelaget kjøttsuppe og henter yngstemann i barnehagen.

Ha en strålende dag , og jeg håper iiiinderlig at det løser seg for Norwegian og at Kjos & co får til en levelig avtale :D :D :D

God formiddag fra transportens høyborg på Alna.

Kjenner at arbeidslysten er rimelig liten i dag. Bare to dager før man sitter ombord i BA's 319 mot London. Noen dager med flyklapping og humlesmudi blir rimelig greit nå..

Nå må en bare få landet et par større saker, så blir alt så meget bedre.

By the way, om noen skulle ha en feridg spotify liste passende til karneval for 10 åringer. Si i fra, fikk plutselig noe kastet etter meg...

Ha en trivelig dag

S

God formiddag får en vel si nå når klokken snart er 10.00. :) Vært opp siden 06.30 og er i grunn både våken og fornøyd til tross for det. Frokost og nyheter er i fokus denne formiddagen, spent på hvordan det løser seg i Norwegian-konflikten. :) Ellers er det også aktivitet på de oversjøiske fuglene, og UN553 VKO-PUJ har passert, straks flyr nok også SU151 HAV-SVO over her også før DK1415 ARN-CUN også svipper over. ;)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! :D

God tirsdag fra Schiphol!
Store forsinkelser igår har ført til nok en flyplassdag. Ikke at jeg klager :D
Feires med en liten stor og en stor liten.
Ha en velsmurt dag folkens!

Back