God tidlig morgen fra DXB

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
Alltid trist og forlate Jumeirah selv om utsjekkingssystemet alene er en opplevelse med buggyer, vinkende butler og man rører ikke bagasjen før OSL. Som jeg alltid sier etter disse turene - alle burde prøve Jumeirah Dar Al Masyaf før man legger på røret. Nå er de sjampis og litt døll frokost i en ganske så fin lounge.

CBD9B0FF-FAE8-46B0-B54B-C3E44076A3A9.jpeg

Re: God tidlig morgen fra DXB.

God morgen fra loungen på Ris. Kaffe i k(r)oppen og nyheter på radio og nett. Tur til Kolbotn på programmet i dag - ellers skal kofferten pakkes igjen før avreise i morgen tidlig. Ha en best mandag der du er.

God morgen 2. påskedag fra hula i Bergen. Her går det verken i Champis eller kaffe for snart skal en ned på hybelen å sove noen få timer før kursen settes mot Stavanger.
Men i morgen, da blir det forhåpentligvis bobler, lounge og pre-departure Champis.
Ha en nydelig mandag :)

God morgen fra Rikshospitalet. Her er det stille og rolig som det har vært gjennom hele påsken. Dagens første runde med målinger mm er unnagjort. Formen kjennes fin ut i dag også heldigvis. Nå er det frokost om ikke så lenge.

Det blir nok en rolig dag i dag også, men jeg må skjøtte litt egentrening og øvelsene som fysioterapeuten har kommet med. I kveld er det full runde i eliteserien så da blir det nok å se litt på TV. Har blitt vant til alltid å se på Brann når det er runde i Eliteserien, men nå må jeg vende meg til at det ikke er noe Brann å se på når det er eliteserie og at OBOS går på andre dager. :D

God morgen fra Hvalstad. Nespressoen er fyrt opp og hele den ikke-kvinnelige delen av hustanden er oppe for lengst. Dagens plan er å få gjort klar terrassen for sommersesongen, i spedd ymse aktiviteter for å få barna til å brenne av energi. Ha en fin dag

God morgen fra Lillestrøm! :)
Her kom man hjem i går med SAS. Det innkjøpte midtsetet var ledig også, dog ikke fullt fly så sannsynligvis hadde det vært ledig uansett...
Nuvel, i dag står balkongvask på programmet og kanskje en tur ut.
Men først, kaffe!
Ha en ekstra best en!
PS Noen bilder fra i går. 20220417_082637.jpg20220417_090559.jpg20220417_090632.jpg20220417_091024.jpg20220417_094446.jpg20220417_094537.jpg20220417_094802.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Mjøndalen. Lite som står på programmet i dag, vært sånn hele påsken egentlig. Ganske så avslappende. Minstemann i husholdet har startet med å stå opp selv. Tydeligvis at han ikke føler for å vekke oss, så har sovet til over 0800 hver dag denne påsken!

Foreslo til konemor en improvisert tur i Europa i løpet av påsken, men det ble nedstemt, så da har det blitt en rolig hjemmepåske. Deilig med hverdagen igjen i morgen, så ser frem til å sette avgårde inn på jobb igjen.

Uansett, får starte med en klesvask og litt andre sysler. Målet for dagen er en softis på Lierkroa [emoji3060]

God morgen. Deilig med to søndager på rad :) Fantastisk å sitte i sengen og høre fuglene synge :)
Ha en fin 2. påskedag.

G’morgen, ja .. Begynner så smått å lysne og det er klart for dagens andre kaffekopp. Intet behov for genser på terrassen i dag. Godt å bli ferdig med helgen, egentlig.

Ting begynner å falle på plass for turen over. Tror til og med at jeg klarer å få sneket inn en natt på Jumbostay.

God dag fra Lillestrøm. Var godt å komme hjem i går, tross alt. Nå blir det ut å gå en lang tur i finværet.

Nok en gang må jeg gi skryt til Flying Blue sin Platinum telefonlinje. De er så utrolig kjappe til å svare og så enkle å forholde seg til. skulle booke om en USA tur fra onsdag til fredag denne uken, det lot seg ikke komplettere online. Men på telefon tok det sånn ca 3 minutter inkl venting. Utrolig bra saker.

Ha en fin en

God ettermiddag fra Oslos tak kan man vel si. Fant jo ut at jeg ikke hadde luftet ski av noe slag denne sesongen så det begynte å haste litt. Valget falt på Tryvann. Vurderte Norefjellbussen men tja der ville veien hjem blitt prega av kø. Linje 1 holder i massevis Ha en fin en en20220418_124438.jpg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God ettermiddag etter en formiddag i luftfartens tjeneste på OSL. Nå begynner det virkelig og ta seg opp med pax og flybevegelser. Må det bare fortsette å syde av livlige flypassasjerer.

Back