God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

Her jukses det med en søndagstråd fra lørdagens sk935. Straks inn for landing etter en tur på det jevne. Kyllingen var god. Satser på lite kø i immigration for begynner å bli klar for å sove.

Får se hva søndagen skal brukes til, har håp om å få syklet over Golden Gate for første gang.

Har også forsøkt å laste ned e-sim for datatrafikk denne gangen. Håper det virker slik at Telenor ikke får 600kr.

Re: God søndag

Glad søndag fra Ris. Siste feriedag for denne gang men jeg har fortsatt drøye to uker igjen som er helt fint å ha skulle det dukke opp noen flybilletter:-) Kaffe, forum rester av bursdagskake…før jeg kanskje går og hviler litt igjen. Nyt søndagen!

God morgen fra Kongsberg.

Da har jeg innfunnet meg på Kongsberg sykehus igjen for litt antibiotika. Deilig å sove hjemme og så bare stikke nedom her på morgenkvisten. Siste feriedag her også, men nå har nesten 2 uker av ferien blitt tilbragt på hospital og den ferien får jeg igjen. Ellers blir dettende tur til Blefjell i dag forså besøke min søster på hytten. Det skal selvsagt også sees fotball på fjernsynet i dag. Først VM kampen som damene må vinne og så Brann-Viking i kveld.

God morgen fra Tjøme. En visitt innom Sandefjord før minstemann og jeg tar buss for tog tilbake til Asker. Ennå 3 uker ferie igjen, men er nå klar for å jobbe en uke. Ha en fin dag

Ironisk nok på vei til Manila idag. EK kjerra går ikke før 14:35 så da rekker man foppall kamp Flipp mot NOR før OSL.
Tipper et par uker på Boracay el Cebu Macatan er innaførr. Madammen(filipinsk)blir hjemme mens jeg tar med guttungen så han kan si hei til etpar tanter og ei bestemor som ikke er helt iform

God morgen fra Stavanger. Her har dagen startet med fotballkamp og kaffe på senga. Men må vel ned å spise frokost snart. En liten spasertur i byen på jakt etter kanelsnurr etterpå. Så er planen en liten rundtur på Jæren før hjemreise i SK Go i kveld. Ha en finfin søndag[emoji3]
7c9a9de7aba4da4cfd002a6fb3217d91.jpg

God morgen fra Beitostølen. Hjemreise står på planen med Noway Bussekspress. Klarer ikke helt å finne ut av om billettskjøting med Innlandstrafikk billett til Viken grense er lov eller ikke. Irriterende for der er det store penger å spare siden bussen koster en 10er hos Innlandstrafikk i juli .
Ha en fin dag enten dere fordyper dere i reisevilkår eller ikke. Grunnen til at man blir forvirret er at Innlandstrafikk sier at billetten for en 10er gjelder linjer som kjøres av Innlandstrafikk. Mens samme sted står det at billetter utstedt av Innlandstrafikk kan brukes på Valdresekspressen internt I Innlandet fylke om man graver dypt nok i reisevilkårene. Men det er ikke mulig å kjøpe til ordinær takst på den appen nå i juli. Og Norway Bussekspress sier selvsagt ikke det høyt fordi deres takster er høyere enn fylkestakstene. I Vestland ble vel avtalen med Norway Bussekspress sagt opp pga forvirring rundt dette.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

God dag fra Fensal i Bergen. Formiddagen står i Spillfestivalens navn, før turen går på Stadion og Vestlandsderby. Kan bli en fin dag.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

For øvrig om man er på Beitostølen og vil ha mat. Unngå Hytta mat og vinhus. En knusktørr burger til nesten 400 kroner er det jeg bestilte i går. Fått bedre på Mcern og det sier alt. Føler jeg har fått bedre mat på Egon til og med. Så føler jeg jo generelt at spisesteder i perifere strøk tar overpris for ganske medium mat. Får sikkert ikke så mye bedre mat andre steder på Beitostølen

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Last edited:

. Får sikkert ikke så mye bedre mat andre steder på Beitostølen

Lodge 900 hadde nok vært et bedre alternativ da. Har dog ikke testet Steaks & Bones eller Heimatt

Og på Peppes vet man hva man får

G'morgen .. Valpetur er overstått og arbeidsdagen er i gang.

Fortsatt temperaturer på tredvetallet og fare for regn og torden utover dagen. Lurer på om jeg kan få en knapp med denne teksten til å bruke til ut august? ;)

Har igjen en biff fra i går. Lurer på om jeg skal unne meg litt småbiff og speilegg til lunch ..

God ettermiddag fra Lillestrøm. Siste dag av ferien før et sunnhetsregime skal starte fra i morgen og etter planen vare til uti oktober en gang.

Så da får vi nyte avrundingen med litt rødvin og kinamat.

Ha en ekstra best dag

Lodge 900 hadde nok vært et bedre alternativ da. Har dog ikke testet Steaks & Bones eller Heimatt

Og på Peppes vet man hva man får

…jepp - mere enn nok salt. #tørstitimesvis

God kveld, snart natt fra GOT, nattbussen til Oslo neste. Sånn ble det altså når en måtte hjemover på kort varsel og alt er utsolgt neste døgnet (sto over det ene setet som dukket opp på MUC-OSL til 7.500,-) .
Litt eventyr er det unektelig og i sommernatten. :)

Last edited:
Back