God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag

God morgen fra Asker. Ute og lar arvingene rase fra seg på sparkesyklene. Solen skinner, men temperaturen har et lite forbedringspotensiale. Ellers så blir det både litt indre- og ytretjeneste i dag, samt det trengs mer stæsj fra Plantasjen. Ha en fin dag

Re: God søndag

God søndag. Kjenner det litt i kropp og sjel etter gårsdagens postjakt som ende med 15000 skritt og leting etter en post som kanskje kunne vært satt ut men som ikke var det - måtte gå midt i en myr også. Det å gå tversover i Østmarka innebærer mye opp og ned. Så var jeg hos en kamerat i går kveld for film og øl så kjenner jo litt av det også. Men jeg får vel ta en gåtur i dag og, tror dog det ikke blir postjakt i dag. Turorientering er en ganske smittevernsvennlig aktivitet som anbefales, all ære til lokale idrettsklubber som driver dette. De postene jeg tok i går var ikke orienteringsteknisk vanskelig - så fant alle sammen ganske greit. Kompasset ble liggende i lomma for å si det sånn.

God dag fra Gardermoen.

Dagens fy-fy tur er halvveis unnagjort og kursen settes tilbake til utgangspunktet. SAS lounges var en skuffelse. Sånn går det når man ikke holder seg oppdatert. Ja ja, blir noe spisende ved landing.

Faktisk penere vær på Vestlandet enn Østlandet.

FQTV

G'morgen fra en rest stop ved I-5. Snart på Everett. Blir en kort stopp der med mindre det skjer noe spennende. Så snegler man seg mot SeaTac før Chester tar meg hjem i kveldingen.

Spjett spjong!

Back