God søndag

Eirik

Livsnyter
Medlem
God søndag

Hva, 07.45, og ennå ingen godmorgentråd ?!

Regnfylt og rolig her sør i Bayern, nydelig sommerdag i går etterfulgt av er fantastisk lyn- og tordenshow utpå kvelden og natten. Stilt i huset, så nyter foreløpig morgenen og kaffen i fred og ro. Hagearbeid unnagjort i finværet i går, så i dag kan en vel bare holde hviledagen hellig og nyte dagen, etterhvert skal det sjekkes inn hos LH og.

Re: God søndag

God morgen, Groruddalen er våken og fått med seg en gammel episode av Mot i Brøstet fra 7:15 og deretter ruller Bonanza nå.

Været blir som i går 25-27 grader - helt passe for en sommerdag.

Ha en flott søndag videre.

Jan

Mornings fra Hvalstad. Jeg som fikk sove lenge i dag, på tross av at vi måtte sende eldstemann tilbake i seng 05, da forsøket på å starte dagen da ble kontant avvist. Eggene ligger i panna, det er snart frokost og solen skinner. Så får vi finne på noen aktiviteter i dag også. Ha en fin dag

God søndag fra Ris. Tre kopper Nespresso i kroppen og nå frokost på verandaen. Ut På landet for å hente bilen...før jeg tar med meg kofferten og toger med NORD hele veien til Røros i ettermiddag/kveld. Meldt 23 grader på Røros 21:30...så det blir nok shorts hele veien.

Merker du forskjell på NORD og NSB/VY?

God morgen fra Ostróda i Masuria, forresten. En langhelg er tilbragt ved en av innsjøene, men retur til Warszawa idag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Merker du forskjell på NORD og NSB/VY?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke så mye ennå... freshere uniformer på de samme flinke ansatte. De snakker om et oppgradert kaffeprodukt...i dag er det en sirup som benyttes og som smaker ........ På torsdag skal jeg prøve Prmium med NORD fra Trondheim til Oslo...skla bli spennende å se hva dette er.

God morgen fra Bergen. Ute er det varmt, skyet og litt regn, lite gjør det for min del, for her er det jobbings. Foreløpig en rolig dag, la det forbli slik.
Ha en glitters søndag :)

God søndag fra Vy i retning Lillestrøm. Kom oss omsider videre fra Tønsberg stasjon etter at politiet hentet en person som utløste brannalarmen på et toalett. Antagelig ved røyking.
Ellers fin tur til Skien. Neste helg er det Lillehammer med Premium i NORD. Skal bli fint å prøve. Ha en fin en! :)

God formiddag fra Kråko. Har hatt lang frokost og nå bærer det etter hvert ut en tur i båten. Ikke stort større planer enn det.

090c6318fb5c9785d61db59889726b47.jpg

Ha en fin en

God ettermiddag fra Bergen. Rolig i dag, noe som er bra. I morgen går turen over fjellet, denne gangen i bil for en uke. Tenkte å ta tog, men får utsette det til neste uke tenker jeg. Skulle egentlig tatt WF, men den ble kansellert på fredag.

God kveld
8. svømmedag (i Østmarka i Oslo) unnagjort
Godt å komme igang igjen med svømming, de siste 3 månedene har jo alt vært stengt innendørs.
Ikke trenger man munnbind heller, selv ikke hos tannlegen fikk jeg det :old

Back