• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God søndag!

God tidlig morgen fra Lillestrøm. Hva er vel bedre enn å våkne 5 en søndags morgen og mens det er ro og fred ute og inne drikke kaffe og titte på flyforum? Ikke mye som slår morgenstunden synes jeg. ;)
Plan for dagen er et besøk hos min søster og hennes mann, ellers ikke så mye.
Ha en fin og rolig søndag alle sammen! :)

Re: God søndag!

Mornings fra Sandaker. Espresso i koppen og Hakkebakkeskogen på TV. En skitur står på programmet, men må nok bidra litt i heimen også, så helt fritt står jeg ikke. Ha en fin dag

God søndag. Kl 5 våknet jeg og høyest ufrivillig og særlig med mye inntak på Fly og Øl. Ligger her og føler meg elendig hehe. Jaja. Får bare slappe av så godt jeg kan.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Glad søndag fra Vegglifjell. Ble en fin skitur i går og det blir ny tur i dag:-) Ha en sprek søndag du også:-)

God søndag fra Sintra. Her ligger vi 1 time etter og med hotell som er vant med bedagelige turister er det fortsatt over en halvtime før frokost begynner. Etter forsinkelsen med Air France fikk jeg forlenget oppholdet 1 dag så idag så etter 2 eventyrslott igår skal jeg en ny runde i området idag.

Synd man velger å legge reiselivemessen på feil helg så jeg ikke får truffet på folk.

Ha en god en alle som er i eventyrland.

God morgen fra NSB mot Eidsvoll, avstigning på OSL for DY mot WAW. Det var en kort tur hjem for endel ærender og et 40-årslag. Jeg ser frem til at LOT skal sørge for bedre avgangstider mellom OSL og WAW.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Bergen.

Slanke frokost og NRK1-sportens sendinger. Søndagen kan vel neppe bli verre [emoji51]

Skulle ånden komme over meg så jeg får gjort noe fornuftig så hadde det vært greit. Inntil det skjer blir jeg på sofa’nen.

Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God søndag fra GLA :-)

Akkurat nå skulle boardet FI431, men ser at flyet vårt taxer ut på KEF akkurat nå, så det blir ei stund til å vente.

Ser frem til ei uke på sagaøya med tilhørende utflukt over tre dager. Noen som har noen gode tips om andre ting å se rundt på øya enn de standard turistmålene? Har leiebil noen dager så vi kommetær oss rundt..

Ha en finfin søndag folkens! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

God morgen fra Oslo. Etter kjekt treff i går kom en seg faktisk opp i 10- tiden uten skallebank og rakk frokost og det hele. Etter den anstrengelsen tok jeg meg en liten cowboystrekk. Nå en kopp kaffe mens TV`n surrer i bakgrunnen. Så blir det litt fysisk (tur) før en møter kjentfolk i Østbanehallen.
Ha en glitrende flott dag!

Hepp hepp .. 8 blå på gradestokken igjen etter et par dagers mildvær. Nok nå ....

Hepp hepp .. 8 blå på gradestokken igjen etter et par dagers mildvær. Nok nå ....

Boeing har visstnok måtte fly inn en de-ice truck fra Seattle til Charleston. Så tydeligvis unormalt kaldt i de trakter

Boeing har visstnok måtte fly inn en de-ice truck fra Seattle til Charleston. Så tydeligvis unormalt kaldt i de trakter

Så den. Flyplassen var helt iset ned og effektivt stengt i 3-4 dager. Sist de hadde sammenlignbare forhold var i 1989. Lite økonomisk med noe særlig beredskap da ..

Aloha fra Hawaii!
Får tro at det blir en litt roligere morgen i dag uten noen meldinger om rakettangrep.

God morgen fra Bainbridge - her tar vi vare på en liten syk hund, gikk en lang tur med Beaglen i hundevogn (tenk barnevogn for hunder) noe hun liker veldig godt. Været er strålende, kunne gå i kort ermet skjorte. Hele veien langs sydspissen av øya ble vi fulgt av en ørn som sirklet på jakt etter laks, et nydelig syn. Heldigvis er øya "sanctuary" så vi behøver ikke å være redd for Trumps tropper på jakt etter Beagler med Cannabis olje, utrolig hvordan det hjelper henne med appetitt og mot smertene, hun er i stand til å gå deler av strekningen. #BeaglerMotTrump

God morgen fra Venice. Var så trøtt i går at planen om rødvin og bok i senga på rommet utgikk. Nå bærer det snart ut på fotturen opp til stambula i Santa Monica - Water Grill - for et par øl og Lobster roll eller fish&chips.

Så shoppe litt og gå tilbake igjen. Får se om vi kan komme oss opp på 30.000 skritt.

Jeg bare digger de miniturene hit. Det er så fantastisk her, og så ufattelig mye rimeligere enn Jackson Hole eller Bora Bora, som er mine andre hide-outs. Må spare litt penger også etter å ha fått både ny bil, ny leilighet og Mamma til Elefanten. En Mamma som; "tittet på IKEA, men fant ikke noe jeg likte. Men så kom jeg på en designer jeg liker..." - i forbindelse med ny møblering. Makan.

Vel, vel... nok digresjoner. Ha en fin en

. Må spare litt penger også etter å ha fått både ny bil, ny leilighet og Mamma til Elefanten. En Mamma som; "tittet på IKEA, men fant ikke noe jeg likte. Men så kom jeg på en designer jeg liker..." - i forbindelse med ny møblering. Makan.

Da er det greit med et kort man bare kan ‘slå av’ når det passer .... ;)

Så forøvrig ut som at hjemmepublikummet koste seg på Anfield i dag.

Kun i USA... kan man møte så mye raringer. Ble sittende i kantina på hotellet og drikke vin med en diger skroting med kåbbaihatt og boots. Han var "utrolig" nok fra Odessa, Texas. Han mente å eie 2 flyselskap, 4 cruiseskip og alle årganger av en del klassiske muskelbiler. Pluss et par privatfly... hvorav det ene akkurat hadde fløyet han og et par kollegaer fra Kabul. Via flere stopp. Han var utrolig morsom, selv om historien - sånn erfaringsmessig - neppe stemmer helt. En gang iblant stemmer den imidlertid.

Men det er ikke det viktige. Det viktige er alle raringene man møter rundt bardisken her borte. Det skjer liksom ikke i den grad i resten av verden.

Og av en eller annen grunn treffer jeg alltid de merkelige.

Vel, vel. Bare en tanke om det jeg elsker med Amerika.

God natt

Og du skryter på deg å ha vært ute i Lillestrøm..?!
Ja, jeg mener å ha hørt sånne røverhistorier der fra en som mente han eide en Elefant som han til og med kunne ha i en skuff :lol:

Back