• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem

God morgen fra Ris. Dagens treningsøkt blir en tur på beina nå på morgenkvisten for å hente OIIIIIIIO'n i sentrum. Ha en fin søndag du også!

Re: God søndag:-)

Mornings. Min tur i morges så har alt vært oppe en times tid med arvingen. Ikke hver dag det første man møter på vei ned trappa er et elghode man nesten skaller i. Ja ja, blir vel ut på ski i dag også.

cbc53fa5aab46c97ba6eff53bc1bed29.jpg

God morgen fra flybussen på vei til BGO. Seriestart i dag. Blir spennende. SAS begge veier, håper bare jeg rekker siste flyet hjem.

God søndag. Ble stoppet på vei ut i helikopteret på fredag, så da ble det hjemmehelg før nytt forsøk iløpet av uken.

Satser på en løpetur og litt jobb i løpet av dagen siden resten av gjengen følger "pappa på plattformopplegget" de hadde planlagt.

God formiddag fra Oslo Nord - blir en flott dag i heimen - pass av barnebarn - da blir liv i heimen.

Jan

God dag fra Gamle Oslo. Kaffe i koppen og Ytring på radio. Snart brunsj med egg og marmelade. Rolig søndag i heimen er ikke å forakte, og her er det absolutt elgfritt ! God søndag!!

Mornings. Min tur i morges så har alt vært oppe en times tid med arvingen. Ikke hver dag det første man møter på vei ned trappa er et elghode man nesten skaller i. Ja ja, blir vel ut på ski i dag også.

cbc53fa5aab46c97ba6eff53bc1bed29.jpg
Det elghodet er vel ditt verste mareritt. Jaja du skal være glad det ikke er levende. :)

God formiddag fra Ruters grå. Må hente noe jeg hensatte i forkant av en fest i går kveld. Formen er heldigvis ok så klarer å smette en treningsøkt inn. Det er ikke så verst

God formiddag fra DOH.

Kort opphold her i loungen før det snart er videre til ARN og tilslutt BGO.
Var en svært trivelig tur på BKK DOH.
Ser ut som turen videre skal begynne bra siden det er ombordstigning ved gate og ikke den jækla bussturen.

Videre blir Krug skiftet ut med vann. Skal jo kjøre bil seinere i kveld.

Ha en fin fin søndag

God formiddag fra Lillestrøm. Her har man myst på skiskyting, og deretter en Amerikansk presidentkandidat som ber tilhengerne banke opp motstanderens tilhengere og få dekket advokatutgiftene...

Det første var spennende, det andre skremmer bare vettet av meg.

Ha en fin dag

God søndag fra Stavanger. Her har en akkurat vert tur på stranden ute ved storhavet. Sjøen gikk grovt men lite vind ga en herlig sjøluft. Nå blir det tidlig middag og så bursdagsselskap for eldstejenta.
Ha en fin dag :)

G'moorgen fra base station Baker. Her litt under snegrensen er det grått og vått. Var en tur oppe på skisenteret og fikk med oss to meter sne og nærmest whiteout.. Oh well, gøy for ungdommen. Jeg foretrekker å bekjempe snestormen i hottub'en med en pils i hånden.

Turen over gikk greit. Alaska er klart bestemann på transcon i økonomi.

721f1587117a78a5cb95d49779be05a8.jpg

Last edited:

God ettermiddag fra Kristiansand

Her har snøen smeltet og jeg noterer 9 grader. Sykkelen har vært gjennom vårklargjøring og skal prøves ut i kveld. Har fått jevn strøm av feriebilder av venner i varmere strøk og vurderer sterkt å bestille en restplass... vi får se hva kvelden bringer :D

Ha en fin dag folkens

G'moorgen fra base station Baker. Her litt under snegrensen er det grått og vått. Var en tur oppe på skisenteret og fikk med oss to meter sne og nærmest whiteout.. Oh well, gøy for ungdommen. Jeg foretrekker å bekjempe snestormen i hottub'en med en pils i hånden.

Turen over gikk greit. Alaska er klart bestemann på transcon i økonomi.

Best du tjorer fast flasker og tar paa liv vest i Hot Tuben - mer morro paa vei;)

Ser ut som dere har mer morro enn oss .. Dagens eneste utflukt går imidlertid kun ned til North Fork Brewery.

Back