Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
TEMPO 1412/1418 2000 SN VV004 TEMPO 1418/1506 4000 -RASN
Ikke helt sikker på hva værvarslet til Thomas for bondelandet betyr, men her i mer urbane strøk er det overskyet og småsurt.
Nei..får tømme den nystartede boksen med med Grolschen før frokosten venter og vi får etterhvert bevege oss utover mot Southampton og Queen Mary 2 for en uke på havet!![]()
God dag fra Bergen. Sjekket EB-kontoen min i dag, og til min overraskelse, så har jeg blitt EBG igjen!
Kan noen være så vennlig å fortelle med hva som gjelder nå. Skal man sjekke inn, eller skal man ikke sjekke inn? Ikke mye poeng i fleksible billetter når man ikke får bruke de hvis man allerede er innsjekket. Dette er en sak som begynte etter omleggingen av bookingsystem. Tidligere var ikke dette noe problem.
Jeg sjekker stort sett alltid inn, og har aldri hatt problemer med ombooking, uansett om jeg kommer tidligere eller om jeg var no show på planlagt avgang. Hvis jeg ikke er sjekket inn kan man oppleve å miste plassen sin hvis flyet er overbooket og du ikke gir hint til gate. Tror dermed du var uheldig i dag dessverre.
Jeg opplever av og til (hvis jeg har flere bookinger på samme rute samme uke) at de endrer feil booking. Da ender jeg opp med et godt kvarter i serviceskranken mens de krangler med PC'en og 2.linje support siden systemene går helt i frø.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.