• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag uten ompa fra Bern

Re: God søndag uten ompa fra Bern

God kveld fra Nittedal

Her har man akkurat sjekket status på all fisken vi har rundt på tur denne helgen. Med tanke på at vi shippet ut rundt 15000 fiskekasser i går og i dag, så har det gått overraskende bra. Thomas sine kolleger var vel de som har skapt størst problem når de ikke greide å få med seg et par paller på DY til FLL. Men med lett pisking av DY sin cargo agent så ordnet deg seg ganske greit.

Nå er det straks køya før en hektisk uke sparkes i gang med senvakt i morgen. Måtte all slakting i morgen foregå tidlig....

Ønsker alle en flott kveld

S

Re: God søndag uten ompa fra Bern

Seahawks-49'ers er dagens store begivenhet.
Har sett "et par" Seahawks-fans her de siste par dagene, og en av dem holdt på å gi meg hjerteinfarkt da jeg skulle ut av heisen på hotellet i morges :drunk:
Heldigvis så reiser vi med en lege :p

Var oppe ved en Radioshack, mellom Seattle og Everett en plass, tidligere i kveld. Og da var det 3-0 til 49'ers. Har ingen aning på hva det ble til slutt (hvis den er ferdig) da sport ikke bryr meg noe spesielt, og spesielt ikke amerikansk fotball.

Her i Seattle har det blitt brukt mer enn en neve dollar i dag, fordelt på oss 5 som er igjen her i SEA i dag, så ligger det vel en plass mellom 2K og 4K USD :drunk:

Håper forumistene hadde en fin søndag :)

Back