• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen!

jcnorway

Moderator
Medlem
God søndag morgen!

Min første god-morgen-tråd :)

I dag ser været her i hovedstaden bedre ut enn i går. Overskyet med gløtt av sol innimellom.

Dagens skal benyttes til å gjøre ingenting. Eller... muligens litt enkelt husarbeid, sånt må man jo gjøre litt av når man har helg...

Ønsker alle forumister en god søndag! :)

Re: God søndag morgen!

God morgen! :) Er enda noen timer igjen før kursen settes hjemover fra hytta. Litt misc som må gjøres ute før vi kan pakke sammen og låse døren.

Ha en fin dag forumister :)

Last edited:

På vei til MJF for å sende ca 30 pax sørover til TRD på overnattingsflyet, kommer tilbake med mer info ila dagen folkens. Skal jo være på MJF til kl 2300 i dag sååå...

E!

God morgen! Kom hjem fra Danmark i går og kommer til og slappe av i dag! :D

Skal forresten også ta bilder for Kanari-Fansen Lillestrøm på kampen LSK - Strømgodset i dag, det blir gøy!

God formiddag

Her er det regnbyger og litt småkjipt vær. Men det går vel greit.

Dagen går nok med til mye indretjeneste og klesvask. Snuppa begynner i barnehagen igjen i morgen så det blir å gjøre klar alt av klær og utstyr. Litt som skal på plass siden hun går i friluftsbarnehage. For de som er lokalkjent så skal hun tilbringe dagene på Sinober sportstue som er et helt fantastisk sted. Her har de flere dyr som de følger og passer på i tillegg til at de går på turer i skogen, bygger og reparerer. Rett og slett et fantastisk sted.

Ønsker alle forumister en glad søndag

S

God morgen!
Dagen fortsetter med samling av historisk informasjon og skriving i hytt og pine.

D-9... 9d igjen i Noreg

Har akkurat satt inn hjemmelaget sjokolademuffins inn i ovnen. Litt søtsaker bør man vel kunne unne seg på en søndag :)

Bonjour de l'Ouest - her har solen akkurat stått opp og det har jetlag-kroppen også. Nå en tur ut før frokost for å kikke litt mens det er søndagsstille her i byen.

Ont un bon Dimanche. :CAN

G'morgen fra Alpharetta! Kom meg trygt hjem med Lufthansa, selv om den nylig avluttede catreingstreiken gjorde matserveringen til en (for Lufthansa) pinlig affaere. Men etter en solid middag og en pils hjemme var livet mye, mye bedre. Til sengs til vanlig tid, opp ved sekstiden og naa er vi tilbake i rute uten jetlag.

Busker og ugress hat faatt vokse fritt den siste maaneden, saa det er nok aa gaa berserk med buskeklipperen i formiddag foer det blir for varmt. Skal se om jeg faar gjort ferdig triprapporten i loepet av dagen ogsaa ..

God aften fra sør!

Måtte en tur på kontoret i dag, ettersom mor jobber hele uken, og jeg har månedsavslutt. Så den kommende uken skal hun jobbe på dagen og jeg på kvelden! Så slipper vi iallefall å krangle hjemme! hehe!

Kanskje det hadde smakt godt med en pils i kveld her på berget også??

Og Start leder foreløpig 1-0 over Kongsvinger! Måtte det holde ut!

BF:cool2

Last edited:

Hehei forumister. En stund siden jeg har vært inne på forumet nå grunnet militæret, og militæret er et slit. Opp kl 6 hver morgen, rydde, vaske, pusse, trene, rydde, vaske, rydde, men også mye moro og mange hyggelige folk. Stavanger og Madla er et fint sted, og et annet positivt moment er at innflyvningen til SVG foregår rett over leiren. :) Ha en god kveld alle sammen. Nå blir det straks skopuss og så sengen.:drunk:

Du er kanskje i rekrutten AØR? Det blir bedre etter rekrutten i alle fall - med mindre det er revelje 06:00 og romvask som er det du liker minst av alt...

Back