• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God søndag morgen.

Været er OK - litt under null grader og grått skyet dekke. Flott vær til å være inne i eller på sanddynene på OSL - ha en god dag.

Jan:D

Re: God søndag morgen.

God morgen fra Sandaker. Etter noen dager med fred og ro er bølla nå tilbake og gjør sitt beste for og rive ned mest mulig. Dagen går vel stort sett med til barnepass. Men får vel trillet oss en tur etterpå. Ha en fin dag

Morn fra Vierli. Siden man faktisk ikke har vinterferie så blir det og gjøre unna litt skolearbeid før hjemreise idag, selv om det frister mer med en tur på langrenn

God formiddag fra Trondheim
Hjemme foreløpig, men det blir vel en tur ut med barna snart. Middag til svigermor i dag :drunk::drunk:

Ha en strålende søndag :D :D

God morgen fra Dronning Anna Katherines Suite på Bristol i Oslo!

Nyter en frokost på rommet i dag, og litt skisport/fotball. Kom hjem til TRD fra CDG sent fredag kveld via CPH, så til OSL allerde neste morgen etter å ha byttet bag og strøket skjorte hjemme.

I tiggerstaden til mandag ettermiddag, hjemme tirsdag, før turen går over til Dublin igjen onsdag og torsdag. Begynner å bli alt for mye reising allerede, tror jeg passerte min flight nr 22 siden nyttår i går...

Flott vær i Oslo da, deilig å sitte inne å se på TV da.. hehe.

Kim

God søndag fra et regntungt og vått Skottland sør-vest, frister ikke så mye å gå ut i dag så i mangel på andre fornuftige ting å gjøre har jeg forbarmet meg over det uorganiserte bildearkivet og prøver på en ryddesjau.

Ha en god søndag forumister! :)

Gratulerer med gullet! :up:

G'morgen fra Vestsørøst. Her ligger tåka tett, og temperaturen er høyere enn den har vært på flere dager. Lite som inspirerer til uteaktiviteter, så her blir det nok mest fotball og andre TV-aktiviteter ..

Back