• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Tjøme

Mprnings fra Tjøme. Her tar solen allerede bra her jeg sitter og ser utover Oslofjorden. Bursdagsfeiring for svigermor før det i kveld blir retur til Oslo. Tror jeg fikk nok sol i går, så kanskje jeg bør ligge i skyggen med boken min? Ha en fin dag

Re: God søndag fra Tjøme

God søndag fra Trondheim. Her er det litt opprydding og kasting av ting og tang i containere fra borettslaget. Etterpå taas turen til opphavet for åpen dag på museum/bondegård. Ha en flotters hviledag [emoji3][emoji3]

Go morgen ifra Galemoen, snart frokost på Park inn, da det ikke gikk fly til HAU i går kveld. Så da blir det noen timer avslapping her tenker jeg. Hatt en fin fin tur med en av våre dekk leverandører, så blitt litt testkjøring, høydepunktet var vel å sitte på ett par runder med proff testkjørerer i Porsche 911. Gikk unna gitt

God morgen, frokost er inntatt - hunden er luftet - fruen er i gang med helgenrengjøring og det er varmt og solen står høyt på himmelen.

God søndag til deg også.

Jan

Her er planen å komme seg en tur på fjellet. Nydelig vær her i vest!

Det er en lat søndagsmorgen her. Sen frokost og søndagsavis (sånn derre papir-sak). Etterhvert blir det vel en bok til kaffekoppen også. Sørget for null planer i dag for da er det ingen ting som kan skjære seg.

Lat søndag her også gitt. Får kanskje komme meg ut en tur og nyte finværet. Ellers ingen planer, kanskje en tur på Kontraskjæret i kveld for VM, men får se an formen da - ble en brudulje i natt som innebar litt alkohol og det merkes. Likevel så fortsetter man bare å drikke selv om det er selvforskyldt kvalme/hodepine. Ha en fin dag uten bakrus. Fordelen er at den forsvinner, det tar bare litt tid.

God ettermiddag fra gardermoen her har jeg akkuratt ventet 30 min på bagagen men den kom i alle fall som nr. 1 da det endelig kom noe fra SK 4022 så priority tagen virket om ikke annet.

God dag fra SVG. . Klar for SK4024 og videre med 4094. Ny uke med nye muligheter.

Good morgen! Hjemme noen timer forsinket i går etter en uplanlagt pitstop i Philadelphia. Siste strekket gikk i en Southwest 733 uten wifi, så da røk håpet mitt om å få se annen omgang av England-Italia ...

Litt underlig flight .. Delta fløy smekkfulle hver time, mens vi kanskje var 40 pax totalt ombord i Southwest'en. Tror ikke jeg har fløyet i en så tom flight siden høsten 2001.

Men nå er'e farsdag. Fikk forskriftsmessig behandling i morges, og fruen overrasket med et par Two Captains, som hun slumpet til å funne i den lokale spesialitetssjappa. Da blir'e ribs, wings og Two Captains til fotballen etterpå. :up:

Back