God søndag fra Tilburg

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God søndag fra Tilburg

God søndag morgen fra Tilburg. Her venter 6 timer messe før jeg setter meg i bilen, retning AMS, og KL1151 hjemover. Da er høstens siste messe over og jeg skal ha en uke med nærmest hjemmeferie. Vel, foruten en dagstur til Zürich. Det blir så sykt deilig.

Ha en like positiv søndag!

Re: God søndag fra Tilburg

God søndag fra toget. Er på vei til OSL.

Ha en fantastisk søndag!

Herlig søndag fra Ris. Fyr på peisen og ingen planer for de neste timene…er vel ikke kjørbar før om et par timer heller…bort på middag i kveld - heldigvis slipper vi taxi hjem når vi bare skal bort til de i etasjen under.

God morgen eller er det dag, jammen ikke sikkert, fra Singapore. Nettopp ankommet og straks går flyet videre til Kuala Lumpur

1ab9054561eb2e27c7eaa4688ef4ecd7.jpg

God søndag fra Arlanda Scandic,
En lang og god start på dagen her over. Setter kursen over til Terminalen om et par timer for dagens "happening".
Ha en god søndag.

God morgen fra Gaustablikk. Fyr på peisen og kaffe i koppen. Satser på en skitur før retur til Oslo.

God formiddag fortsatt fra Milano. Skrev jo om den shady bussterminalen i lørdagstråden så det trenger jeg ikke en gang til. Men det er ikke et sted å vær de sene nattetimer for å si det sånn. Her har man faktisk allerede tatt seg en treningsøkt og så får man kanskje se litt på museer og sånn. Hjemreise blir grytidlig i morgen tidig. Jeg foretrekker tog over buss alle dager uka altså, men det går ikke noe tog mellom Torino og Milano så sent nei.

God dag fea Fornebu. Frokost spist og middag preppet. Nå skal jeg ned i boden å klø meg i hodet. Har vel også funnet ut at vi nok er i manko på et par slalstøvker og langrennsko i riktig størrelse.

Da var laaaang frokost inntatt og søndagen godt i gang. D skal preppe den eldste arvingen og jeg tar med de to yngste på flyspotting.

Middagen blir hos svigers så da slapp jeg unna den..

4c26312c-baa6-490f-9512-c59b6d5fbcc1.jpeg

Da har jeg kommet til Gullstua og SK496 OSL-ARN venter på meg.

Jaja - dere får ha god tur dere som skal klappe 737.

Godt i gang med dagen her vestsørøstpå. Det snorkes lett bak kontorstolen min. Smittsomt. Får hente meg en kaffe, tror jeg ...

Godt i gang med siste økt. I morgen venter en fridag før det blir kortuke. Det er jo Thanksgiving på torsdag.

RRB tar turen, ser jeg. Her på OSL i 2018.

Attachments

• LN-RRB.jpg
    LN-RRB.jpg
    93.4 KB · Views: 183
Last edited:

De har satt av tid til deg på ARN også:

Hva, det er ca. 20 minutter forsinkelse. Det er katastrofe det...
Har LN-MOW vært inne på systemene å tulla nå??

Jeg som håpet at den skulle gå ca. 15 min før tid...

Back