God søndag fra Stillehavet

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God søndag fra Stillehavet

...uten tvil det beste havet....23900 skritt barbent i sanden, 11.7 Miles - en god dag for oss på 2 ben og de firbente (som sikkert tilbakela minst det dobbelte).

Sleepy Munk leverte både utmerket espresso og ferske scones - Pelikanene har bryggeriet under full kontroll - en dobbel IPA her på terrassen 50 meter fra havet er det ikke noe galt med....

Svært morro å observere en fargerik kultur blanding, Donalds rase politikk virker absolutt ikke her....
Ha en flott søndag - det skal vi ha.....Pelicans Rule !!!

Re: God søndag fra Stillehavet

God søndag fra Ris. Snart frokost før vi skal ta med tvillingene på 2 1/2 år ut i skogen - men som onkler kan vi også levere de tilbake når de er slitne:-) Går mot ny utsettelse på italiaturen så da skla vi vel sjekke datoer og alternativer i ettermiddag...gratis ombooking er gull. Ha en bra søndag der du er.

Mornings fra Hvalstad. Som "designated driver" i går er formen fin, selv om jeg godt kunne vært tidligere i seng. En tur i skogen står på agendaen her, også får man se om det blir en løpetur eller blund på sofaen også, eller begge deler? Ha en fin dag

God morgen, etter en kjørlig natt. I dag bklr det vel en stille korona dag, nytter ikke å blande seg med mange andre i disse tider.

Da er Bonanza på TV2 for deg som liker vestern.

Jan

God morgen fra Thon Hotel på Flesland. God frokost spist og straks blir det å ta bybanen til flyplassen og fly hjem med SAS 737 800. Ha en fin en! :)

God morgen fra Lillestrøm. Godteskålene er fyllt med digg og druer. Litt flytende druer er klart til de voksne. Elefanten har gjemt seg. En båtlast med sliders er bestilt. Det ventes familieinnrykk.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God formiddag fra Stavanger hvor en fortsatt tasser rundt i TG F pysjen :), men har allerede vert ute å samlet opp to døtre etter gårsdagens festligheter, men hva kan en si? Har jo vert "der" jeg også, engang...
Regnbyger og sol preger vær-bildet her, så om en kommer seg ut på litt mosjonering er jeg usikker på. Så nå sitter jeg å kikker på turnusplanen og søker på reiser, drømme drømme drømme.
Ha en nydelig søndag :)

G'morgen fra Atlantahavet! Ellerno' .. ;)

Kjøligste morgenen på 2 1/2 måned sa de på nyhetene .. Det føltes godt da jeg var ute med bikkjene. Dog et stykke til jeg trenger jakke.

Snart helg for meg, og i morgen er det helligdag. Gresset rekker meg snart til knærne, men håper å få igjen gressklipperen tirsdag. Da mangler det bare at jeg kveler den pga for mye gress ..

Kontorassistentene er på plass, fersk kaffe er i koppen og Deep Tracks går på radioen. Vi er i gang ....

Back