God søndag fra Stavanger

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God søndag fra Stavanger

God morgen fra 4035. Her har det kommet et nytt lag med snø i natt. Skapte ikke helt de store utfordringene i trafikken på vei til jobb da resten av trafikken var stort sett fraværende. Booter opp og gjør klar for nok et tolv-timers skift i hula her. Ingen store planer for dagen utover det. Ha en fin søndag enten du har fri eller jobber.

Re: God søndag fra Stavanger

God morgen fra 1364. Dagens lærdom etter å ha sett vg er vel at en ikke skal ta hangups i sprinkelanlegg. Håndballkamp 09.30, danseforestilling 16.30 legger litt premisser for dagen. Bør vel teste skøyteisen også for litt øving. Ventilasjonen i huset har også godt på en smell inatt, men håper en re-sett gjør susen.

Ellers planlegges det fortsatt Californiatur. Ser vi blir litt uheldige med været, eller iallfall ikke heldige. Er en Tahoe større enn X7?

Og kanskje Fnate vet noe om M Lounge hos Marriott Marina Del Rey?

God morgen fra 1395. Eldstemann skal snart sendes avsted på fotballcup, og etterhvert får jeg og minstemann hive oss på L1. Pepperkakebaking og førjulsmiddag hos de gamle

Morgen fra LPA venter på at sk7492 skal hente oss hjem. En hotellnatt på vings regning.

Sent fra min SM-A526B via Tapatalk

God 3.søndag i advent! klandere lagt ut, og snart frokost før det bærer til Grefsen kirke for SingAlongs julespill kl 11:00, det pleier å bli fullt hus. Så bærer det videre til Trefoldighetskirken kl 14:00.
Ha en god dag der du er!

Glad Redne søndag advent. Trelast er tentog jeg er på tredje koppen med kaffe og tredje småbrisne av marsipan...

Uff da[emoji6] Pådratt deg en lei dysleksi i løpet av natten?

God morgen fra Grønland. På tide å mekke en frokost da fruen ikke er helt i form i dag. Ellers blir det vel å bedrive litt julepyntingen og kanskje bør man ut å fikse et par julegaver. Ha en finfin søndag[emoji3]

God morgen fra Kongsberg Sykehus. Jeg fikk plutselig feber i går kveld, så da måtte jeg innom sykehuset for en sjekk. Det ser ut til å være en infeksjon på gang, men verdiene er heldigvis ikke spesielt høye. Jeg ble likevel satt på antibiotika kur (tacsosin). Det er mulig dette harxsammenheng med ene undersøkelsen på onsdag der de tok biopsier i magen. Vel, de finner vel ut av det de nærmeste dagene. Litt kjedelig med sykehusopphold nå men slikt jan en jo ikke styre.

God morgen fra et vinterlig Knaus. Frokosten ar akkurat ferdig og man henge foran peisen. Mimosa-fritt i dag også da dragen kom sent inn svingdøren i natt.

Kjenner 17 kilometer fra Marka i går, men frister faktisk med en liten runde i dag også.

Chriscross - Tahoen har større bagasjeplass enn X7 med alle setene oppe, men hvis dere skal kjøre lange turer så er X7en en totalt annen klasse og bruker vel halvparten i fuel.

G’morgen .. EB bør absolutt gjøre noe med autokorrekturen sin .. Den der var ille. :p

Grått og vått i vestsørøst. Var ute på en liten datenight i går, og det var hyggelig. Vært for lite sånt i det siste .. Hummersuppa var noe av det beste jeg har smakt, og ribs’en var også i toppklasse. Rullet ut derfra ..

Ikke mye på programmet i dag. Lazy Sunday ….

Og kanskje Fnate vet noe om M Lounge hos Marriott Marina Del Rey?

Det gjør jeg (desverre). Det er ikke rare greiene. Et bittelitt med et kjøleskap der du finner kokt egg og Pepsi om morgenen. Om kvelden har de vel noe snack og en form for honour-bar. Men det er veldig stusselig. Derimot er bakgården og bar/restauranten i lobbyen veldig koselig. Så hotellet kan lett anbefales. Kort å gå til Venice er det også. Bruk bakdøra.

God dag fra Lillestrøm. Preget av julebord #3 men nå skal det spises ostiser. Det kommer til å hjelpe.

Ha en stilig dag

Veldig spent på hva slags marsipan EB har.

Gudd day herifra. Ingen voldsomme planer annet enn litt operering av vaskemaskin, og muligens litt gjemmestudioaktivitet. Og kanskje titte litt på hva bookingfingeren gjorde i går. Noen som har noen tips ang. Waterford i Irland?

Ha en god en :)

G’morgen .. EB bør absolutt gjøre noe med autokorrekturen sin .. Den der var ille. :p

Grått og vått i vestsørøst. Var ute på en liten datenight i går, og det var hyggelig. Vært for lite sånt i det siste .. Hummersuppa var noe av det beste jeg har smakt, og ribs’en var også i toppklasse. Rullet ut derfra ..

Ikke mye på programmet i dag. Lazy Sunday ….

Krise…men skjer bare på dette forumet. Tar en helt frivillig pause fra tastatur og autokorrektur jeg…

Man skal være forsiktig med autocorrect:

a4b27156310e510a813663885031452c.jpg

God ettermiddag fra hybelen i Bergen.
Gårsdagens julebord var kjempekjekt og det ble heldigvis ikke for sent heller.
I dag er det da hjemreise til SVG med bolaget, men tenkte å dasse litt rundt inne i sentrum før kursen settes mot BGO.
Så her er en nå klar for avreise.
Ha en fin fin søndag :)

Vill gjetting... Men i morgen?
cd669badc8166162a3a71954d8b0d277.jpg

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Klassikeren!

I tillegg er morens medisiner, som hun er svært avhengig av, sendt av gårde med kofferten.

– Vi vet jo ikke når eller hvor den ender, og moren min har bare medisiner til i kveld.

Jeg går også på livsviktige medisiner. På sykehuset fikk vi svært tydelig beskjed at hvis vi skal ut og fly pakkes det dobbelt sett med medisiner der et sendes i kofferten og et i håndbagasjen. Vi fikk også beskjed om å ta med for noen ekstra dager særlig til utlandet slik at vi berges om det blir forsinkelser. Det bør jo ikke være vanskelig å ta noen forhåndsregler når en går på livsviktige medisiner.

Jeg går også på livsviktige medisiner. På sykehuset fikk vi svært tydelig beskjed at hvis vi skal ut og fly pakkes det dobbelt sett med medisiner der et sendes i kofferten og et i håndbagasjen. Vi fikk også beskjed om å ta med for noen ekstra dager særlig til utlandet slik at vi berges om det blir forsinkelser. Det bør jo ikke være vanskelig å ta noen forhåndsregler når en går på livsviktige medisiner.

Hvorfor putte medisiner i innsjekket baggasje overhodet, med mindre de veier 5kg og er svære? :)

Back