• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Stavanger

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God søndag fra Stavanger

God morgen fra Stavanger.

Ikke rare greiene på tapetet i dag. Men litt indretjeneste i heimen er vel ikke til å unngås.

Ha en fin en forumister :)

Re: God søndag fra Stavanger

God formiddag fra en flott Tromsø :)

Klar himmel idag, kanskje vi er heldig å få se solen i dag :)

Jeg har bursdag i dag så blir litt kake og noe flytende i glasset i dag ;)

Ikke hver dag man fyller 25 :D

Ha en flott dag folkens!

God formiddag fra Stavanger. Lettere uthvilt etter gårsdagens togtur og middag ute. God frokost hadde også på Clarion (Skandale at de ikke har Hilton her!! ;))
Får se om jeg snekrer en TR. Hadde ikke planer om det, men så ble det en del inntrykk allikevel. Taim vil sjåvv.

Straks utsjekk, før en ser hva som skjer før flighten hjem i ettermiddag.

God formiddag fra det Sørlandske.
Minus 14 da jeg kjørte hjem i natt. Har roet seg litt nå, men noe sommertemperatur er det definitivt ikke. Synes det er på tide at Våren tar opp kampen mot Vinteren og presser seg frem! Jeg heier på Våren!!

Her i huset blir det klesvask, pc og tv på agendaen i dag. Har også noen planer om å få laget opp en del kjøttkaker og karbonader som skal bli noen greie middager. Ungene skal til farmor noen timer, så da blir det vel litt fred å få.

Men nå: Frokost.

God formiddag fra Stavanger. Lettere uthvilt etter gårsdagens togtur og middag ute. God frokost hadde også på Clarion (Skandale at de ikke har Hilton her!! ;))
Får se om jeg snekrer en TR. Hadde ikke planer om det, men så ble det en del inntrykk allikevel. Taim vil sjåvv.

Straks utsjekk, før en ser hva som skjer før flighten hjem i ettermiddag.

Hvilken konsert var det som fikk deg til å sette deg på toget i 8 timer i går? Gikk det ikke fly??:stir

God søndag ønskes!

BF:cool2

Hvilken konsert var det som fikk deg til å sette deg på toget i 8 timer i går? Gikk det ikke fly??:stir

Ingen konsert her i byen (som jeg var på). Noen ganger kan reisen være selve målet ;). Tror det dukker opp en TR i kveld, så kan du lese mer der.

God formiddag fra SAS kantina på OSL!
Har fortært et par rundstykker med pålegg og sitter nå å nyter en GT i samspill med en kald Carlsberg. 13:15 måtte jeg spørre om de ikke skulle åpne baren snart, for det hadde de glemt.
Destinasjon er BRU via ARN, men får meldinger fra kollegaer at der er forsinkelser og innstilte fly over hele Europa pga snø i BRU.
Jaja, er det rart jeg drikker? :D

Hotell er forøvrig Hilton Brussels City hvor oppgradering til Delux room allerede er bekreftet.

Får se om jeg snekrer en TR. Hadde ikke planer om det, men så ble det en del inntrykk allikevel.

Jeg stemmer for en tripreport! De bruker alltid å være noe å se frem til" :)

Ingen konsert her i byen (som jeg var på). Noen ganger kan reisen være selve målet ;). Tror det dukker opp en TR i kveld, så kan du lese mer der.

Kjør på!!!

God morgen fra Lillestrøm. Idag er jeg skikkelig glad for at jeg ikke dro ut på byen igår. Planen var egentlig å dra rett ut og feire en bursdag, men klarte å se litt mer fremover enn jeg pleier. Det passer godt nå.

Ha en fin dag folkens!

God ettermiddag fra sats! Søndagshobbyen det siste halve året; boligvisninger, er endelig lagt på hyllen etter at man satte seg i bunnløs gjeld denne uken -- snart åpner flyprat avd Bislett igjen!

Ha en god søndag!

God ettermiddag fra Oslo. En fin 2 mils skitur i Lillomarka ble unnagjort. Greit at det ikke var så kaldt i dag. Når det er under -10 begynner det å bli ubehagelig å gå på tur. Ellers lite planer noe som er like greit.

God ettermiddag fra Oslo. Litt triksing og fiksing med duppedittene og en aldri så liten sjau i kabelhelvete bak tv og ghettoblaster`n. Nå er det VM i koffeininntak. Ligger på etterskudd etter tre dager som slakt pga okseinfluensa.

Eller bare å gratulere Tromsø og Scotsman avd Oslo med deres første solgløtt. Mørketiden er over :lol:

Go kveld fra Pattaya.
Pizza og vodka hjelper etter å hatt hangover fra i går.
Så nå er vi tilbake i normal modus her etter å ha hatt en kjempefin tur hjem med Thais 380 i går. Makan til service , var ikke noe å klage på der :)

Fortsatt go søndag :)

Back