• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Røros

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Røros

God morgen fra Erzscheidergården. Klar for en ny ansvarlig dag her på stedene våre. Rekker en fromstvakten i dag også ser jeg. Ha en bra søndag der du er.

Re: God søndag fra Røros

God morgen fra Lillestrøm. Sola skinner og i løpet av dagen settes kursen mot OSL og Røros. Widerøe står for transporten. Ha en solrik søndag! :)

Mornings fra Berlin. Forsøker restarte kroppen med en dobbel espresso. Hjem med DY1105 senere i dag. Ha en fin dag

God morgen fra hovedstaden.

Solgte arvingens langrennsutstyr fra forrige sesong i går og fikk samtidig skrapt sammen et nytt brukt sett via finn.no så i dag skal man kjøre litt rundt for å plukke opp ski, sko og staver sånn at man er klar for årets sesong. Greit at salg og kjøp gikk omtrent i 0 ;)

Kona kommer hjem fra hyttetur med jobben i ettermiddag etter å ha latt oss gutta være hjemme alene i helgen - tenker årets Flyprat-julebord er sikret med dette [emoji14]

Ha en finfin søndag!

God morgen fra regnvåte Noviomagus Reginorum. Her skal man få med seg flere levninger etter romerske bygg og mosaikk samt ekstra runde langs vannveier før det er buss for tog med omstigning i Littlehampton. Tror jeg heller bruker litt tid i Worthing under returen.... om det da ikke regner for mye til at kamera fungerer uten dykkehus.

Oppdaget akkurat at noen har planlagt julebord, men på feil dato. Den datoen booket jeg i mai.

Mere drit: Sisternen på WC ser ut til å innført rasjonering slik at den ikke lengere klarer gjøre det den skal når andre har gjort det de skal. For første gang har jeg funnet noe å bruke vannkjelen på hotellrommet til.

Ha en god en alle som ikke har like mye utfordringer med for mye eller for lite vann.

God morgen fra Stavanger, her har vi 9*C, litt sol og litt skyer. Var opp i skapelig tid og har surret fremfor TV`n med kaffe og frokost. Tenkte også å finne fram endel saker som jeg skal kvitte meg med, fant til og med en spell ny Norøna Synkroflex Reconpack 125ltr ryggsekk. Så på tide å få unna litt av de "gode" kjøpene :headbang: som egentlig ikke var så gode da utstyret aldri blir brukt.
Ellers skal en ut å strekke litt på beina også.
Ha en nydelig søndag :)

God formiddag fra ATH. Resbyrån mente 50 min connection på separat booking var helt innafor, straffen for å protestere blir å i stedet vente 7t på OSL før neste tur videre. Heldigvis gikk plusgrade gjennom, så får man sitte å lese et par bøker i lungen i mens.

For øvrig ikke bestått knyttnevetest hos Avion Express hvor de neste 3 timene skal tilbringes i et midtsete
M7EubUC_d.jpg

G’morgen. Til en forandring har vi fått litt regn over natten, det er første siden august. Det gjorde seg.

Håper dagen blir litt lugnere enn gårsdagen...

God formiddag fra Støtvig hotell. Her var det innmari fint. Er litt støl etter veldig mye bowling i går og støl et annet sted etter litt mye godt drikke også.

Nå blir det å kjøre hjem.

Ha en fjong dag

God "morgen" fra Trøndelag!
Merker godt at jeg begynner å bli gammel, tenkte at Plus var bra nok for EWR-OSL, men er helt stiv og støl etter gårsdagen tur. La meg tidlig i går, og våknet først 12 timer etterpå.
Sjekket jobbkalenderen for i morgen og fant ut at jeg har snille kolleger, ingen har booket et møte med meg :)

Ha en flott søndag!

Back