Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Mårnings fra Sørlandet!
Et par kuldegrader her på morgenkvisten, og årets første snø har meldt sin ankomst i morgen. Men innen da er jeg på vei til USA. Blir en natt i New Jersey før Sydenekspressen har avgang fra EWR tirsdag morgen.
Ha en fin søndag!
God tidlig søndag fra Lillestrøm! Fortsatt våkner jeg tidlig etter Japan tur.Vi var i ANA business lounge på Narita på tirsdag. Den synes vi var veldig bra! Turen hjem var knallbra med ANAs 787 Ja806a. For en service ombord! Sete 1K var flott og føltes veldig privat.
God søndag til alle og god tur hjem til Petter380.
Thanks, det var en pen tur. Fløy langt over Russland pga. gode vinder og landet 40 min før tiden.
Det andre bildet er utsikten fra toalettet ombord, ganske nice med måned og det hele. Siden vi fløy så langt nord var det mørkt store deler av turen.
Nå er trikset å prøve å holde seg våken i noen timer til før det blir en tidlig turen til kontoret. Blir greit det, sikkert en del som venter etter 3,5 uke vekke! Huff, blir en tung uke! Bare å telle ned til neste lang tur, 7 uker!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.