God søndag fra Molde

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Molde

God søndag fra vestlandet. Teller på knappene om jeg bare skal sløve på hotellet hvor utsikten er vel så god som hva man kan finne ellers i området eller om jeg skal ta enda en runde for å se hvor rosene egentlig er. Må innrømme at dette er det første hotellet hvor jeg kan bruke kikkert i senga.
attachment.php

Og lurer også på om det er noen vits i å dra tidlig til flyplassen og sitte litt lengere i loungen før avgang.

Ha e god en alle som klarer fylle formiddagen.

Attachments

• seilet.jpg
    seilet.jpg
    88.2 KB · Views: 555
Last edited:
Re: God søndag fra Molde

Ta turen opp til Varden, din latsabb.
Der har jeg selvsagt vært allerede. Der så jeg at det omtrent var like langt til flyplassen så kanskje jeg går dit. Et alternativ jeg har tenkt på er å bare ta ferga frem og tilbake over fjorden eller bussen frem og tilbake til Atlanterhavsveien, men det kan bli litt knapp tid for å snu og med litt forsinkelse så misser jeg returen for bussen. Ellers var Domkirka det eneste jeg ikke fikk med meg igår da den var stengt. Den åpener idag 10:00, en time før de skal ha standup-show der idag.

Eller kanskje jeg kan jobbe litt..

attachment.php

Attachments

• varden.jpg
    varden.jpg
    130 KB · Views: 532
Last edited:

Glad søndag fra Røros Hotell. Litt arbeid på morgenkvisten flr det blir kaffe og vafler hos turistsjefen. I kveld er det sommerfest med alle ansatte... Ha en flott søndag du også.

God søndag fra en A319 med oransje bandana.
Berlin skal testes ut noen dager sammen med fruen. Ingen klare planer for dagen bortsett fra å bli innlosjert og finne et et egnet sted å se på die mannschaft i ettermiddag.

Ha en finfin søndag folkens :-)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God morgen fra sofaen i Groruddalen - her ser jeg på BONANZA episode nr 1 av 2 denne morgen - ikke mere å si om det

Jan

God søndag fra Molde

Morn fra L Vegas.

Selv om det bare er snart natt her.

Criss Angel show leverte god underholdning.
Nå pizza og vodka.

Søndag er det dagstur til Skywalk i Grand Canyon og middag på Hakkasan.

Ha en fin søndag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Klepp. Arvingen skal ut på sin første flyreise, men selvsagt ikke alene. En ukes ferie skal bli godt før oppstart i en (for meg) helt ny bransje. Gleder meg til å treffe slekt og venner på "hjemmebane".:drink

God søndag fra vestlandet. Teller på knappene om jeg bare skal sløve på hotellet hvor utsikten er vel så god som hva man kan finne ellers i området eller om jeg skal ta enda en runde for å se hvor rosene egentlig er. Må innrømme at dette er det første hotellet hvor jeg kan bruke kikkert i senga.
attachment.php

Og lurer også på om det er noen vits i å dra tidlig til flyplassen og sitte litt lengere i loungen før avgang.

Ta fergen over fjorden og nyt en svele i kafeen. Blir ikke mer vestlandsk enn det..

God morgen fra Oslo. Lite planer annet enn å pakke litt til i morgen.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen fra Sandaker. Egg og bacon inntatt, så får sette igang. Avhengig av mengden regn får vi se om det blir plan A eller plan B. Gjester på middag i kveld. Ha en fin dag

Søndag er det dagstur til Skywalk i Grand Canyon
Var kjipt at jeg ikke fikk ta med meg kamera der... de ville at man skulle betale for fotograf. Håper de har forebedret policy.

Og stopp ved Hoover underveis.

God søndag fra vestlandet.

Eneste Molde er godt for er som utgangspunkt for å sette seg i bilen og kjøre på sightseeing, som for eksempel aursjøvegen

God morgen fra Oslo. Siste bookinger unnagjøres for sommerens eventyr til Asia. Vietnam, Kambodjsa, Thailand og Singapore er booket. Mon tro om jeg rekker en tur innom Sør-Korea? :)

Var kjipt at jeg ikke fikk ta med meg kamera der... de ville at man skulle betale for fotograf. Håper de har forebedret policy.

Og stopp ved Hoover underveis.

Vi satt akkurat og sjekket omvei til Hooverdemningen og bestemte at vi gjør den.
Så da blir det hoover og Skywalk med eller uten bilder seinere i dag.

Må bare slutte å drikke og sove litt [emoji51][emoji41]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra Lillestrøm. Etter en liten søndagstur før regnet kommer har man booket siste tur i sommerferie del 1. En annen tur ble booket i går så nå er det 8 flyturer å glede seg til snart. Neste uke er siste uke på jobb før to uker ferie. Skal bli helt greit det. :)
Ha en fin dag!

God morgen fra SCL der jeg venter på flyet til GRU. Blir Airport Marriott der før AA tar meg hjemover imorgen. Utrolig deilig med security her nede hvor man kan ha med en flaske vin i håndbagasjen. Trenger ikke ta den ut en gang.

Og den skal jeg kose meg med i kveld. Null jobb. Null gnål.

Håper jeg rekker en fotballkamp på TV også. Ville vært perfekt.

Ha en fin en

God morgen fra Kristiansund. Lett hodepine da nakken har blitt deformert av for god nattesøvn =)

Et alternativ jeg har tenkt på er å bare ta ferga frem og tilbake over fjorden eller bussen frem og tilbake til Atlanterhavsveien, men det kan bli litt knapp tid for å snu og med litt forsinkelse så misser jeg returen for bussen.

Hadde du vært i rett by så skulle jeg kjørt deg ut på atlanterhavsveien selvfølgelig :up:

Last edited:

Først må man låne boblejakke i Paraguay. Nå ble jeg sittende ved siden av en som jobber i Statkraft, på vei fra Santiago til Sao Paulo.

Ka e sjansen?

God dag fra Snillfjord. :)

Brukbart vær fra morgenen av gjorde at man fikk landet siste del av plenklippingen som man skippet i går. Maskineriet er parkert i garasjen og nå skal det gjøres klart for Costa Rica-Serbia i VM.

Etterpå skal kursen plottes inn med Krokstadøra som destinasjon i et par netter. De siste 3 arbeidsdagene før ferien skal loses inn på hhv mandag, tirsdag og torsdag denne uken. Etterpå er det snaue 8 uker fri på denne kanten.

En fortreffelig en ønskes. :)

G’morgen fra Kysten!

Flott morgen etter kveldens og nattens lysshow. Kom oss greit ned i går og fikk oss middag på Sunbury Crab Co. som er den eneste restauranten i nærområdet. Helt kurant, og en halvliter Jekyll IPA fra fat gikk ned på høykant.

I dag blir det nok mest fisking og sløving. Det er jo ferietid.

35522797_10155282995871036_1638352589735067648_n.jpg

Back