Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ah liker Radisson Blu Bangkok. Veldig koselig hotell og fint basseng.God langt på dag fra Radisson Blu Bangkok!
Gårdagen ble som første dag i Bangkok alltid pleier å bli: Besøk til skredder, massasje og deretter masse drikkevarer. Sov derfor lenge i dag og skal bare slake ved bassenget resten av dagen. Høres ut som en god plan i mine ører....
God søndag ønskes.
Mornings fra utkanten av verdensmetropolen Jessheim. Dvs er vel på halvveien mellom Jessheim sentrum og OSL dvs Romerike folkehøgskole.

Er vel i slike situasjoner Bongos Tryllereiser må jobbe ?SNAAAAAG...
Det er f**n meg helt utrolig. Elefanten var igjen hjemme denne helgen og nå er det snag. Gårsdagens snag var at vi gikk i feil bryllup. Dagens snag er delay på WRO-MUC så vi ikke rekker dagens siste MUC-OSL. Det passer SYKT dårlig når jeg har en eneste dag på kontoret etter 2 ukers ferie, før jeg skal ut på ny jobbtur til Jakarta på tirsdag.
Skal ALDRI ALDRI ALDRI ALDRI gi pellefanten fri igjen.
Er vel i slike situasjoner Bongos Tryllereiser må jobbe ?
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Kom det unna Denarau om du skal oppleve Fiji. Kom deg opp til Yasawa eller noe slikt. Og pass deg for kavaen.God søndag! Her starter og slutter dagen med sol og bad på Radisson Blu Fiji.
Fant elefanten mange små nissevenner?God formiddag fra Wroclaw...
Fant elefanten mange små nissevenner?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.