God søndag fra Beitostølen

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Beitostølen

God morgen fra Beitostølen. I gang med før-frokosten som består av espresso, kake og og en halv Jäger. Retur til Asker senere i dag, med 50% av arvingene. Får vel ta det to ukers ferieskjegget, så jeg er klar for jobb i morgen. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Beitostølen

God morgen fra Bergen.

Sovnet foran tv i går og våknet i 2-tiden. Litt tidlig for å være en søndag. Har nå fått vasket to maskiner med klær før kl 7 så er i skarp rute med dagens gjøremål.

Ikke umulig det blir en lengre power-nap i løpet av dagen. I mellomtiden søker jeg etter flybilletter til Romania.

FQTV

God morgen fra Lillestrøm!
Her nytes en kopp nykvernet kaffe før SAS tar oss til Molde utpå dagen med en A320 NEO. Ha en fin dag! :)

God morgen fra Bergen med håndball på skjermen. Kjøpte min første flybillett over landegrensene i går på lang tid, denne gang med Lufthansa. Føltes helt rett! Måtte bare verden stabilisere seg noe mer den neste måneden.

G'morgen fra Corona Central. Opp 200% de siste to ukene og pila peker stadig oppover. Noe mer beskjedne tall her i mitt fylke, men staten som helhet er nå blodrød. Igjen.

Ny varm dag i vente. Og jeg gleder meg til den kalde fine tida .....

God dag herifra.

Ble visst noen timer pålogget jobben. Men da er man i hvert fall grundug forberedt før morgendagen.

Nå "jobbes" det ltt mer privat med innstallering av software på den nye laptopen man fikk seg i forrige uke så man får gjemmestudioet oppe og går igjen, mens man har et gjenhør med en gammel podcast der Lars Håvard Haugen pratet om gitarer.

Kanskje spille litt etterpå. Kanskje skifte litt strenger.

Ha en god en :)

Hei fra Oslo Sentrum. Hadde en fin helg i Hvaler og Fredrikstad. Nå fortsetter ferien her noen dager. Straks ut for å finne seg en bedre middag i anledning 1 års bryllupsdag med kona.

Back