God søndag fra Bainbridge

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
God søndag fra Bainbridge

.....en pussig liten øy.... plassert omtrent som Bordeaux...sånn lattitude å greier...så en sykkeltur betyr ikke at vi passerer Strand for lunsj - men et noen vin gårder som i tillegg til noe godt i glasset også byr på en meny betydelig bedre gjennom ført enn Strand Cafe - det ble mer 20% ekstra enn fradrag her (Senor Fnat det er mye Storsmurfen og du har å oppleve her når vi møtes igjen). Ellers er en fordypet i boka has Bolten - en bok som sikkert blir forlangt brent om Donald skulle få 4 nye år....lurer litt hvordan man brenner Kindle bøker ? Brenner man sin Kindle eller bare de 234764 bøkene William Barr og Donald forbyr ?

Re: God søndag fra Bainbridge

. Ellers er en fordypet i boka has Bolten

Er også midt i den boken, ikke kjedelig å lese den selv om det bare forsterker og bekrefter det man visste fra før.:cry:

Er også midt i den boken, ikke kjedelig å lese den selv om det bare forsterker og bekrefter det man visste fra før.:cry:

....og for nordmenn som kanskje ikke kjenner John Bolton - han er ikke akkurat en forbannet libberrall - politisk får han Tybring Gjedde til se ut som en meget sliten SV med helskjegg som ikke har dusjet siden Brundtland regjeringen ....

God morgen fra København. Først kaffe før vi sykler til den lokale bakeren her på Islands brygge. Biltur til Gavnø Slott i formiddag og da blir det vel frokost på Dansk på en lokal kro. Ha en bra søndag du også.

Mornings fra Hvalstad. Ble såpass hyggelig i går at det egentlig er greit NRK tilbyr litt hjernedød barne TV og Nespressomaskinen funker. Egentlig frister senga mest, men ikke min tur i dag. Etterhvert får vi komme oss til svigers for henting av eldstemann og søndagsmiddag. Ha en fin dag

John Bolton var vel noe av det farligste ved Bush administrasjonen. Boken er sikkert interessant og han har nok mange poenger, men fikK litt inntrykk av at begge sider mener han bare er ute etter å mele egen kake (eller lommebok) med den boken.

God morgen fra Prærien der humla surrer på vei inn i bolet. Enda ikke startet å regne så dilemmaet er å komme seg ut på joggetur eller vente på at Sats åpner for styrke trening. Jeg hater styrke trening og iallfall etter styrkestengt Coronaperiode.

God morgen fra Kongsvinger festning. Fint opphold her og straks er det frokost. Heldig med været i går og vi gikk en fin tur. I dag skal det regne etterhvert. Ha en fin dag! :)

God morgen fra Groruddalen, stedet for fly elskere. Dagen bringes hjemme og derfor begynte dagen med frokost, deretter BONANZA på GET nett, som endelig er tilbake etter en mnd.

Jan

God formiddag fra Grønland. Frokost unnagjort med god margin. Fint innevær i dag, så da passer det bra at Formel 1 sesongen endelig er i gang denne helgen. Ser ut til at Mercedesene fortsatt er i form, men at det kan bli litt rokeringer på plassene bak de. Ellers er det aldri kjedelig å være Vålenga supporter...

Ha en fin søndag og god ferie til de som har startet på denslags[emoji3]

God søndag - perfekt vær til å være inne og gjøre minst mulig. Er vel litt fotball i kveld og så man har da noe å se frem til. Satser på at Liverpool revansjerer det sure tapet mot City i midtuka.

God formiddag - kaffe i koppen og null planer i regnet. Over og ut!

Hepp hepp .. nok en varm og klam dag her i vestsørøst. Morgenprosedyrene er ferdige, og nå skal straks kindle’n fyres opp så jeg får lest ferdig boka jeg holder på med. Vurderer Bolton-boka, men vi vet jo alle hva som foregår, så vet ikke om jeg gidder. Nok er nok, lissom ...

Ikke så mye på programmet ellers. Litt ugresspraying kanskje ... Ser ut som at vi får regn i morgen og utover noen dager, da slipper jeg å vanne tomatene.

God søndag.

Lat dag her, selv om man har fått hivd noen klær i en koffert. Istedenfor utlandet, går turen til innlandet. Trenger man pass dit? Visum?

Ha en god en :)

God ettermiddag frå Oppedal - Lavik. Nest siste etappe på biltur nord i sørdelen av fylket. Er på biltur med både avkom og opphav men ingen av dei gadd å gå ut av bilen i regnet. Så eg set i salongen for meg sjølv. Lunch / tidleg middag i Skjerjehamn. God kveite! Gigantisk dessert. Har fått fylt på litt smale vestlandsvegar etter for lang tid i Trøndelag.

Kveldane her har vore meget trivelege, med mykje gjensyn med venar ein ser ein gang i året. Og no med fleire kids. Rart det der, korleis ting endra seg.

Wow... Eurovision filmen var jo dødsbra. Ble ikke sett før i dag. Beste på en god stund.

Andy Out

Wow... Eurovision filmen var jo dødsbra. Ble ikke sett før i dag. Beste på en god stund.

Andy Out

Den så jeg i dag også. Imponerende hvordan de plutselig hadde en backingtrack klar da han plutselig begynte å spille den andre låta, ikke sant?

Den så jeg i dag også. Imponerende hvordan de plutselig hadde en backingtrack klar da han plutselig begynte å spille den andre låta, ikke sant?

Ja, det imponerte meg også...

Back