God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Asker

God morgen. Dagens første espresso er fremme. Siden barna skal få nye soverom, så må vi komme i gang med malingen av det første. Dagens spenning går vel i om jeg klarer å både treffe med grilling og løpeturen mellom det som er meldt av regnbyger? Ha en fin dag

Re: God søndag fra Asker

Glad søndag. Mindre enn 23 timer til vi kan sjekke inn på tirsdagens flyvninger med SWISS (eller Helvetic og Air Baltic). Nå litt indretjeneste før det skal plantes litt på både Nordstrand kirkegård og Kolbotn kirkegård. Som alltid - spis is - det er sommer:-)

God morgen fra Lillestrøm. Her rusler jeg straks ned til stasjonen for å ta VY opp til OSL. Så venter nok en tur med SK907 i PLUS.

Siste skrik før ferien

Så forøvrig Hammarsköld filmen i går. Gav meg litt annerledes inntrykk av fyren.

Ha en bedre dag

Last edited:

God søndag fra Gaustablikk. Stille og rolig i fjellheimen denne helgen. Satser på relativ tidlig retur til hovedstaden i dag. Men først kaffe og peiskos.

God morgen fra Grønland. Her er det lat morgen og foreløpig er det bare kaffe som er inntatt. Prøvde en av de nye restaurantene i nærområdet i går, Brasserie Rivoli. Flesket til med sesongens meny og vinpakke, og det ble en særdeles velsmakende affære. I dag får man ut på tur. Litt utrygg værmelding så får vurdere om det blir til fots, med MC eller bil. Ha en finfin søndag[emoji846]

God morgen fra Knausen. Her er gutta alene hjemme som startet med egg og bacon 0730 og deretter ble junior levert til en 6 timers(!) treningsøkt før tennis-cupen til uken og helgen. Hadde glemt matpakke så man har kjørt rundt i distriktet for a lage en goody-pack. Nå er det snart skikkelig langtur baki krattet på agendaen før alle fem skal samles til en 1700 grams culotte til kvelds. Puh..

G’morgen .. Farsdag i Amerika, så er blitt gjort litt stas på til tross for tidlig morgen. Nå skal valpebeistet mosjoneres og deretter blir det en velfortjent lur. Håper jeg.

God formiddag fra Lufthansa loungen på Malpensa. Stille og rolig her og nesten ikke folk. Maten er sånn passelig, men de har da også en del godt her så mett blir man jo. Tro hva SAS serverer i dag. I kjent stil er det nok noe håpløse greier. Mellomlanding i CPH på vei hjem. Hektiske dager her nede og det blir godt å komme seg hjem og hvile litt før neste tur i juli til Dublin.

God ettermiddag fra 10A på SK931
Drikker bobler i flere varianter mens jeg venter på mat og vurderer om jeg skal føle med ham i pluss på SK907.

Back