God solfylt onsdag

Henshaw

Galley Slave
Staff member
Medlem
Morn fra T-banen. Forventet ikke å være først ute her i dag etter at det mulig ble litt vel hyggelig på Røør i går.
Strålende sol og kjenner at det frister mer å bli med barnehagen på aketur enn å sitte inne på et kontor

God morgen fra kontoret. Her vant vi barnehageleveringen, nok en gang. Så burde snart få vandrepokalen til eie. Hjem for middag som skal lages, barn som skal kjøres på hockey, også er den dagen over. Ha en fin dag

God morgen fra Trondheim. Ny opplevelse i går med at flytoget kjørte 1 min før avgangstid. Var heldigvis bare 10 min ekstra å vente på neste så rakk Cutters på Osl før flyavgang.

Blir endel møter og samtaler før Clarion testes i natt.

God morgen fra toget på vei mot Gaustad. Bortekontor med litt workshop i dag. Det er vel sånn sett ikke favoritten når det skal surres med detaljer. Jeg er vel litt friere med bred pensel, om man kan si det sånn. :)

Men det kommer alltid solskinn etter regn og det er snart helg. Da skal vi smøre inn ansiktene med biff og Nebbiolo. Med rulle!

Ha en deiligst dag

God morgen fra bortekontoret.. Er på femte koppen med Evergood og det er full rulle - føler oss nesten litt amerikanske her vi løper rundt og har begynt å høste litt av den høye aktiviteten. Når jeg blir stor skal jeg jobbe med shipping..

Nyt dagen.

God ettermiddag fra Forus,
Stille på kontoret her idag , mange av kollegene har tatt vinterferie.
God anledning til å komme ajour med en del oppgaver i prosjektet.
Nydelig vær ute idag også , kanskje blir det en liten fotostopp ved Sola på vei hjem fra jobb i ettermiddag.
Ha en fin dag.

Heisann fra Forus. Her er det også veldig vinterferiestille. Dermed får man tid til å jobbe seg gjennom en del e-læringsprogram som ligger på to-do listen. Nydelig vær her i sør-vest og ting tyder på at det kommer til å vare en god stund fremover.

God dag fra Lufthansa som business lounge på Frankfurt lufthavn. Nå bærer det snart hjemmover etter fine dager i Stuttgart. Lite folk i loungen og god mat har de også. Det hadde vært godt med en kald øl, men jeg følger legens råd om å avstå fra alkohol i en måned til. Jeg overlater heller til sønnen og ta seg en øl.

Formen har for øvrig vært fin under hele turen. :)

Last edited:
Riktig god ettermiddag fra fylkesgrensa mellom Oslo og Viken ish. Vært full rulle på dagvakt på sykehuset men skal jeg hjem? Nei. Skal på et møte som jeg tror jeg kan vare lenge. Men jeg synes det er litt moro å stå i og.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Trallala og hu og hei ..! Travel morgen, men nå begynner ting å falle på plass. Hele tre dagers arbeidsuke denne uka, så det gjelder å holde tunga rett frem.

Fått litt sommerfølelse etter et par dager uten behov for genser, men det er visst ikke helt slutt på nattekulda ennå. Ønsker meg et par uker uten regn, så jeg kan få brent litt kvas (og kvist), men ser ikke lovende ut ...

Nå tilbake til søk etter en doktor som vil stikke en slange opp bak .. Hvem skulle tro at det var så mange å velge imellom ... Må være store penger i den businessen der ...

God ettermiddag fra Røros. Her har vi unnagjort litt anbudsarbeid, podcast innspilling, ledermøte og et par kundemøter. På tide å fokusere på forum…og kanskje ta et lite glass rødt.

Nå tilbake til søk etter en doktor som vil stikke en slange opp bak .. Hvem skulle tro at det var så mange å velge imellom ... Må være store penger i den businessen der ...

Slange opp bak ja eller koloskopi som det heter på fagspråket har jeg vært med på noen ganger. Det er standard både i utredningsfasen og oppfølging av transplanterte. Selve undersøkelsen går ganske greit. Det er forarbeidet som er slitsomt. Jeg tok en på Riksen i utredningsfasen når jeg var innlagt. Jeg husker at da jeg kom til laben så sa sykepleieren at hun hadde gjort i stand en liten meny med medisiner jeg kan velge blant. Det endte opp med en dose fentanyl og ikke noe å sove på. Var ikke mye vondt med litt fentanyl innabords. Når jeg har gjort dette uten å være innlagt har jeg stort sett sagt nei til medisinene siden jeg skal kjøre hjem. Finn en flink scopør, det lønner seg. Det er stor forskjell på kompetansen på de som utfører dette.

Finn en flink scopør, det lønner seg. Det er stor forskjell på kompetansen på de som utfører dette.

Ja, har sjekket nabolagets Facebookside. Nyttig for kvalitetskontroll på det meste. Soccermom'ene gir fort meldinger hvis folk ikke duger. ;)

Back